Gjest Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Lillegutt sov inatt fra kl 20.00 til 07.00 avbrutt av 4-5 amminger (sovna når han var ferdig etter hver amming uten noe mas). La han til å sove igjen 08.30 i senga si, og sov da til 12.00 avbrutt av 1 amming (sovna da på puppen). Deretter stod vi opp, og sulla litt på stellebordet. Da jeg skulle legge han fra meg på babygymmen, ble det bare skriking. Normalt er det veldig gøy å ligge der, ben og armer går i ett og han kan holde på i "timesvis". Jeg skjønte ingenting, han hadde jo sovet, spist, tørr bleie, hva kunne det da være?? Prøvde å gi han mer mat, men ville ikke ha. Nei, vel. Gav han smukken og la han i senga si igjen med koselklut. Han lå og styrte litt, og jaggu meg ble det ikke stilt igjen. Nå sover han så søtt. Vi hadde jo knapt stått opp....... Skjønner ingenting. Normalt er han jo MYE oppe dagtid, men nå vil han tydeligvis sove.. Det som er, når du tror noe er rutine og "vanlig", så skjer det noe nytt og uventet igjen. Så nå sitter jeg her og kjeder meg. Jeg som tenkte at vi kunne dra ut og shoppe litt når han våknet i sted. Ja, ja..
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Det hørtes veldig behagelig ut syns jeg Min lille sover 2 x 30min i løpet av en dag + i vogn da men da er jeg jo ute samtidig.. Jeg ville bare kost meg jeg!
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Joda, koser meg alene:) Godt med en pause ml slagene.. Lurer på om han tar feil av dag og natt, for nå våkna han og ville ha pupp, og jaggu meg sovna han ikke igjen:) Får håpe han ikke snur døgnet nå.. Skal sies at jeg "slet" han ganske ut igår. Vi var på farten hele dagen! Han er ikke så vant til det gitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå