amaliel Skrevet 31. januar 2009 #1 Del Skrevet 31. januar 2009 var hos ei jordmor som skyldte på psyken at jeg har slitt med kvalmen i 37 uker nå. det er jo helt motsatt,jeg sliter psykisk pga kvalmen tar fra meg livet å hele livskvaliteten. så siden jeg bare får i meg litt mat i løpet av dagen,så burde jeg jo prøve å få imeg mer. hallo? tror hun jeg sultestreiker med vilje? litt lyst brød går bra å litt middag i ny å ne,spørs hva det er. jeg får i meg q-sjokolademelk,det er det eneste av drikke som går an for meg å drikke. så sier ho jordmora at man blir gjerne kvalmen av sjokoladeting så jeg måtte prøve helmelk. herregud,akkurat som ikke jeg har prøvd alt. jeg er ikke lite lei av sjokolademelk nå da. ååååååååårrrrrrrrrr. folk forstår ikke.ikke at det gjør noe sånn sett,men når de tror de vet bedre enn meg....... siden jeg var ca 34uker på vei,har jeg ikke spydd noe særlig,så lenge jeg holder meg unna ting som framkalle oppkast å har sluppet å brukt kvalmestillende,men brekker meg masse å er fremdeles like kvalm. har dere det sånn at ikke folk forstår å kommer med teite råd? hva spiser/drikker dere andre ekstremt kvalme?| Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139555564-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-folk-kommer-med-teite-r%C3%A5d-%C3%A5-tror-de-vet-bedre-enn-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Del Skrevet 1. februar 2009 kjenner meg igjen.. du må drikke ingefær, ta vitaminer få frisk luft bla bla bla.. ja særlig.. prøv det i mine sko du jeg får ned tørre knekkebrød, de vanlige husmann, noen ganger med noen få bananskiver på, noen ganger ost på, noen gnager tomatskiver, andre ganger ikke noe på, hvor kvalm jeg er avgjør.. innimellom kan jeg knaske et halvt grønt eple. Ikke mer, da blir det for mye syre. bare en biff eller en kotelett uten noe saus eller tilbehør har gått noen ganger (når jeg holder på å bli gaaal av å ikke få satt tenna i noe ordentlig mat) Kan også spise noen pizzastykker innimellom, uten så mye fyll, helst med store skorper og godt stekt. ellers har jeg ikke spist noen ting. av drikke går bare vanlig vann og boble (olden) Ikke annet boblevann eller vann med smak, og for all del ingen juicer. melk har jeg holdt meg langt unna. lever altså mest på knekkebrød. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139555564-%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5%C3%A5-folk-kommer-med-teite-r%C3%A5d-%C3%A5-tror-de-vet-bedre-enn-meg/#findComment-139561995 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå