Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Fra man kommer inn dørene til man går ut igjen? Jenta mi vi være ca 16 mnd. ved barnehagestart.
Janusina Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Så lite som mulig egentlig. Følg inn, gi kos og si hadet og gå. Og om det er litt gråt så IKKE gå inn igjen! Da forventer hun det hver gang. Alt med måte da selvfølgelig, kommer an på dagsform og sånn. Men marker avskjed med en god klem og gå Det verste man gjør er å drøye tiden, det gjør det bare verre og da forventer hun at du blir lengre og lengre.
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Jeg bruker kanskje 10min, kommer litt ann på årstid og om jeg har med meg vogna etter helga. Er der mye klær som må av og vogna er med tar det jo lenger tid. Ellers så følger jeg inn på avdelingen, blir der til hun har funnet en leke eller satt seg for å spise, gir en klem og sier hvor jeg skal og hade. Hun trenger noen minutter til å finne seg til rette, så jeg føler det er best å være der til hun har funnet ut hvor hun er, men er viktig å ikke dra det ut for lenge. Hun er inne i en skrikeperiode, og det stikker i hjertet mitt når jeg går, men jeg går bare en gang, hun hadde hylt like mye hvis jeg kom inn igjen og reiste to ganger.
camilla^ Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Bruker rundt ett kvarter på to barn, to avd i samme barnehag. Hun minst forsvinnr så fort vi kommr inn døra. hun eldste skal ha kos, skravl, vise ting osv. To vidt forskjellige unger, så umulig å si hvor lenge som er passe.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Dette kommer helt ann på barnet vil jeg si. Noen ganger kan det være greit å ta tid til å informere personalet om det evt har vært et eller annet som berører barnet. Datteren min er litt over 2 år. Bruker vel ikke mer enn 5 min om det ikke er noe spesielt å ta opp og sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå