Gå til innhold

Jævla dustenabo. kjøpt ny leilighet, og nå klager de på røyklukt pga felles lufteanlegg. Kan naboen kreve at jeg ikke røyker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

faktisk gir jeg faen, og røyker mer under vifta etter at de klaga. Jeg ba de pent om å skaffe seg et annet ventilasjonsanlegg hvis det lukta så jævlig.

Fortsetter under...

Skrevet

Det ER faktisk grusomt med naboer som røyker!!!!! Vi har naboer som alltid røyker på verandaen, og da kommer det jo inn røyk på soverom og stua vår. Men har ikke klaget på det, for de røyker jo tross alt ute...

Men det er lite morsomt for oss som faktisk har valgt selv å ha et røykfritt hjem at andre skal forpeste VÅR leilighet med den sure røyken sin

Skrevet

Slike fisefine fjols som kjøper hus/leilighet i tettbebygd strøk, bør bare aksepter denne lukta. Jeg skal røyke mye mer under vifta fremover bare for at noen er så idiot å klager.

Hi.

Skrevet

Håper du dør av lungekreft.

Skrevet

Håper du dør av å sette en pølsebit i halsen.

Hi.

Skrevet

Det hjelper lite at du røyker under vifta. Ungene dine blir uansett utsatt for passiv røyking og du drar dem med deg ned i skitten. Kommer til å få KOLS hele gjengen og DØ av kreft. Da kan du sitte der med samvittigheten din om at du har påført ungene dine store skader

Annonse

Skrevet

Nåja, hvis jeg klarer å svelge pølsebiten, er det kanskje høyt kolesterol jeg dør av..

Skrevet

Og ungene dine dør av for mye e-stoffer, medisiner, kjemiske stoffer i vaskemidler og avgasser fra byggevarer.

Hi.

Skrevet

Oi,så voksne vi var i svarene våre her da....

Skrevet

Gud så flaut dette var å lese...

Skjerp dere

:/

Skrevet

Kan vel ikke kreve at dere slutter og røyke vel?

Men det må være noe rart med leilighetene om de er nye og naboen kjenner røyklukta fra vifta?

Får håpe nabon ikke spiser fårikål ofte da:))

Skrevet

Kan du ikke bare gå ut og røyke slik de fleste andre gjør? Bedre inneklima for både deg og barna og resten av naboene..

Ikke så veldig kult å bli uvenner med naboer på et nytt sted. Kanskje du en gang trenger deres velvilje også?

Dersom de hadde plaget deg med bråk eller en eller annen vond lukt fra maling, matlaging etc hadde du nok satt pris på om de tok hensynt til deg om du klaget, ikke sant?

Skrevet

Seriøst så bør du gå ut å røyke. Er ikke bra for barna selv om du røyker under vifta. Det burde være ulovig å røyke inne der det bor barn siden folk tydeligvis ikke får det med seg...

Som eksrøyker er jeg skikkelig flau over alle ubehagelighetene jeg har utsatt andre for. Det luter faktisk dritt!

Annonse

Skrevet

Håper HI får utenlandske naboer som lager masse krydret mat slik at det kommer til å stinke i hele leiligheten til HI :)

Skrevet

De kan kreve at du må utbedre viftesystemet slik at din røyk ikke kommer inn til dem.

Skrevet

Det er faktisk ikke ulovlig å røyke i sin egen leilighet. Så, de kan ikke kreve noe som helst..

Er man så var, som du som får lukta inn på soverommet, bør man vel kjøpe enebolig?

Røyk i vei du :-)

Skrevet

Det er to diskusjoner som foregår her. Hun har ikke spurt om hva folk mener om at hun røyker inne under vifta. Hun har ikke spurt om skadene det kan gjøre

Det hun har spurt om er om disse naboene kan nekte henne dette.

Utrolig irriterende når folk begynner å dra inn masse annet som ikke har en dritt med diskusjonen å gjøre altså! Er det mulig.

Skrevet

Så barnslig du er, HI

Siden de klager skal du trasse med å røyke enda mere under vifta? Hvor gammel er du egentlig?

Vet ikke om de har rett til å nekte deg å røyke inne, men mulig det er du som må gjøre noe med at det ikke kommer inn til naboene dine.

Skrevet

NN 13.20: Gi meg 5 mill du, så skal jeg gjerne kjøpe meg en enebolig jeg :)

Skrevet

Det er når jeg leser sånt at jeg er veldig glad jeg bor i enebolig. Synes det er dårlig av deg å røyke under vifta for å provosere. Ville heller gjort det motsatte, så ville kanskje klagene bli mindre. Er vel en sak dere kan ta opp i styret i borettslaget eller noe. Synes de som svarer her at du bør gå ut og røyke bør passe sine egne saker. Det har de ingenting med. Det er fremdeles lov å røyke i egen bolig.

Skrevet

Du kan flytte til et sted der eneboligene koster mindre.

Skrevet

Huff stakkars naboene dine. Dersom de må leve med noen andres surlukt og de har prøvd å fortelle deg at det plager dem så synes jeg det er normal folkeskikk å prøve å finne en løsning som kan funke for begge. Jeg sier ikke at det ikke finnes noen naboer som faktisk er helt urettferdig i ting de tar opp, men i dette tilfellet har de prøvd å snakke med deg om noe som plager dem. Og som en tenåring som opponerer mot sine foreldrer så bestemmer du deg for å gjøre det 100 ganger verre for dem. Gratulerer, skikkelig voksen måte å takle motgang på!

Skrevet

Vel, du vet jo ikke noe om hvordan naboene har klagd på røyklukta. Står ikke noe om at de har "spurt pent" pent om hun kunne la vær å røyke under vifta... Kan like gjerne være sure naboer som har kjeftet og bedt henne slutte å røyke..

Skrevet

hehehe, hørtes rart ut at dere får inn hverandres lukter? Hva med når dere driter på do, spiser rakfisk, har søppel som har stått inne litt for lenge, eller spiser fårikål som en annen nevner? Eller dere har drevet med noe "svett" arbeid, og lukter svette? Hørtes virkelig ufyselig ut.

Skrevet

For noen idiotisk svar. Jeg har kjøpt rekkehus til 2.500000 mill og da driter jeg faktisk i naboene. Har barnefri i kvel og da skal jeg røyke hasj sammen med mange venner og røyke som faen. Herregud hvor tåpelige dere er.

Hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...