lambibolla Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 bare et raskt spm.ang cerazette minepille. når fungerer den? etter 1 pille, eller må jeg bruke den i flere dager før den er sikker? på forhånd takk for svar lambibolla
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jeg fikk beskjed av HS at hvis jeg begynte på pillen før mensen kom tilbake,så var jeg safe etter en ukes tid.
lambibolla Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 Akkurat.. har hørt så mye forskjellig, har selvfølgelig kastet innholds beskrivelsen Har ikke fått mensen ennå, begynte bare midt i.. men det gjør sikkert ingenting. Takk for svaret
lengter daler ned i skjul... Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 jeg fikk beskjed om ta det tok 14 dager før man var sikker.
frk-fryd Skrevet 31. januar 2009 #5 Skrevet 31. januar 2009 legen sa jeg måtta ta de i 14 dager før det var sikkert fordi jeg begynte uten at mensen var kommet. Hvis den har kommet, og man starter som angitt i pakken, så er den visst trygg etter 7 dager.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå