Gå til innhold

Hun gulper så vanvittig mye!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere med gulpere? Hun er nå 11 uker, gulpet masse til å begynne med, så var det bedre noen uker, men nå er det helt vilt igjen... Kan ikke finne ut at jeg har spist eller gjort noe annerledes heller...

Hun legger masse på seg da, så ingen fare sånn sett, men vi må jo skifte flere ganger om dagen både hun og jeg, for ikke å snakke om for et styr det iblant blir om natten... Passer alltid på å rape henne, hvis ikke blir det iallefall tull, ammer henne alltid sittende slik at jeg kan holde henne litt skrått nedover etc.

Noen med flere tips? Hun gulper sjelden etter første amming om natten, det er jo enda rarere synes jeg.. Mindre gulp desto trøttere hun er når hun spiser..logisk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har 3 barn de to siste var/er gulpunger :)

Ho nr 2 var værst. Kom alltid den gulpen etter en rap.

Han minstemann han varierer det med, noen dager voldsomt andre dager mye bedre. Så har jeg lagt merke til at han gulper mest når han får mm. Har jeg gitt han flaske så gulper han ikke eller veldig lite.

Hvorfor det er sånn vet jeg ikke.

Men han er 5 mnd nå og jeg ammer enda. Så gulpinga er litt bedre da, men han gulper enda. Men kanskje ikke like mye som før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...