Elviraen Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har sett på vogner en god stund, jeg har endt opp med å kjøpe en brukt Urban Mutsy, denne ser ut til å gjøre nytta si er ikke tung og ikke for stor til bilen, men så har jeg bare kjøpt bagdelen, fikk hele greia SUPERBILLI. Men nå sitter jeg å ser på den maxi cosi mura 4- vogna, den har jo 4 solide hjul å ser komfortabel ut for barnet, vi har planer om å bytte vogn når snuppa blir stornok til å sitte... har dere erfaringer med Maxi Cosi noen???? Hører gjerne hva dere synest!!
Den lille blå smurfen Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Jeg har denne vogna og er super fornøyd! Var lenge i tvil på kalesjen, er litt 'enker' og åpen, men vi bruker vogna hver dag og har ingenting å si på den! Viss det blåser kraftig så har jeg regntrekket på, det luner masse. Jeg anbefaler vona på det sterkeste, skulle egentlig i butikken å kjøpe meg en Bugaboo, men kom ut igjen med denne. Bagdelen brukte jeg til jenta var 9 mnd, så den er stor og romslig! Løp og kjøp
Frøken Elin Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Hei hei! Så betryggende å høre "Carrera". Vi har også kjøpt denne vogna (både bagdel, sportsdel og bilsete). Venter vår første og har derfor ikke så mye peiling for å si det rett ut. Ser at det ikke er så mange som nevner denne vogna her på BIM-sidene så jeg har stusset litt på om vi har gamblet litt for mye. Derfor godt å høre at du er så godt fornøyd ;o)
Elviraen Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 Hva måtte dere betale for hele opplegget? vogna me bag å sportsdel å bilsete, kjøpte dere base til bilen? Jeg er litt usikker på forhjulene, det er noen forhandlere, som sier den ikke er så enkel på vinterføre, og her vi bor er det snø 3-4 måneder om vinteren.....
Frøken Elin Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Vi batalte rundt ca 6000kr for alt og da var det 2500 kr i avslag. Barnas hus og noen reflex butikker hadde slike pakketilbud i januar. Vet ikke om de fortsatt har det. Vi har også kjøpt isofix til bilen ja, men det kom utenom. Virker veldig greit med et understell til alle tre delene. Regntrekk og myggnett fulgte også med. Synes vogna er fin og har hørt flere som har brukt den er fornøyd med den. Har "tørr trent" litt og den virker veldig god å trille ;o) Stusset bare litt siden jeg som sagt har sett så få her inne på dette forumet nevner den....
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Vil bare si at ingen vogner er perfekte på snø. Er det dyp snø så er det slitsomt med vogn (hvis du ikke setter meier på, noe som faktisk går å få kjøpt :-) Jeg har både en klassisk firehjulsvogn (Basson) og en vogn som har svingbare og låsbare hjul foran som Mura men synes ikke det er store forskjellen når det er umåket og skare. Er det måket , pakket snø eller is går det like bra med begge vognene.
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 Har også sett dette vogntilbudet, og synes det virker knall bra. Men er enig med deg frøken Elin, at det er litt rart at ikke flere nevner vogna her på sidene. Må vel være flere som har erfaringer?! Er selv førstegangsfødene og like forvirra i den store vognjungelen som mange andre. Men det er jo egentlig bare greit å ha ei vogn som ikke absolutt alle andre har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå