Gå til innhold

Dere som testet positivt lenge etter sa...

Mikkemafian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor langt på vei var dere når dere mistet?

Ble strekene på testene svakere?

Hadde dere symptomer på graviditet hele tiden?

Hilsen en som mistenker at hun kanske er gravid, men ikke får surret seg til legen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mistet i SA i 2004, i uke 6. Testet neg. på grav. tester kun få dager etterpå.

Hadde MA for 4 uker siden, utskrapning i uke 11. Hadde positive grav.tester i 2 uker etterpå, så negative.

Jeg tror du er gravid!

Stor klem

Skrevet

Takk.. Jeg er litt rar.. Jeg sier jo til alle andre at de må komme seg til legen, men jeg klarer liksom ikke å gjøre det selv.. Må vel bare tvinge meg til å få tatt hgc-prøver, tenker jeg..

Trengte et lite spark bak, ja!!

Stor klem tilbake..

Skrevet

Hei

Hadde MA i uke 10, hadde vært dødt i 3-4 uker. Testet positivt i 2 uker etter på, og den ble svakere etter vært. Hadde graviditetssymptomer i ca en uke etter MA. Når mistet du, og hvor langt var du på vei?

Skrevet

Jeg hadde en SA (uke 5) i august og testet positivt etter en mnd. Da var jeg gravid på nytt. Jeg tenkte ikke på at det kunne være den gamle SAen!

...Men jeg mistet den siste lille jenta i MA i uke 14...

Lykke til!

Skrevet

Mistet på julaften, altså 5,5 uke siden nå. Var da 6 uker på vei. Testet første gang 4 uker etter aborten, og da ar den svak. Den ble mye sterkere da jeg testet på nytt 1 uke senere... Er småkvalm, kjempetrøtt, stikker i puppene og i magen og har masse utflod... Men er bare så redd for at det er innbildning. Tror liksom ikke at jeg kan ha vært så heldig i det hele..

Skrevet

Vet du hva, da ville jeg nok tatt en ny test jeg. Høres gravid ut du syns jeg.

Skrevet

Jeg hadde SA i 2004 og ble gravid på 1 forsøk etterpå og det gikk bra!. Jeg tror virkelig du er gravid! :-)

Skrevet

Åhh du gir en liten strever så mye håp!! Takk for det!! Har jo mistet 2 ganger, og tror kanskje at litt av grunnen til at jeg ikke ringer hele dagen for å få tak i legen, er at jeg ikke vil vite, for jeg orker ikke å bli skuffet igjen.

Skrevet

Tok en ny test, jeg... Den ble positiv før den rakk å bli våt bort til kontrollsterken, så jeg tror jeg bare må innse at det faktisk har klaffet før jeg fikk mensen igjen etter spontanaborten. Streken kom mye raskere opp denne gangen, og det må vel bety at hormonene stiger?? Jeg ringer legen på mandag:)

Skrevet

Ja ikke lett dette, man ønsker å bli gravid og er redd for hva nå? Kanskje alle gode ting er 3 for deg? KLEM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...