Luna** Skrevet 31. januar 2009 #1 Skrevet 31. januar 2009 HEI! Skal kjøpe pulk i dag. Lurer på om jeg skal slå til å kjøpe pose til. Eller om vi skal bruke Voksi-Posen vi har.... Noen som har erfaring? Er posen, Sienna Pulkpose(g-sport) som blir anbefalt,brukbar? eller er voksi bedre??
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 Vi brukte skinnposen vår i fjor og hvis vi skal bruke pulk i år, så kommer vi til å bruke voksiposen. Gidder ikke å kjøpe noen egen pose til pulken. Det vi gjorde var at vi la saueskinn i bunn av pulken i tillegg, evt ullpledd el.
*smula* Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Vi har voksipose og brukte den i pulken i romjula. Det var ca -8grader og han var god og varm. Så hvis dere har en pose dere kan bruke, ville jeg prøvd det, før jeg evnt kjøpte noe annet til pulken.
År og dag Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Har brukt både voksi og lammeskinnspose, og begge deler fungerte utmerket. Dersom du har voksipose ville jeg ikke gått til innkjøp av noen ny pose, voksi er god nok. Men jeg har ikke prøvd pulkpose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå