hope! Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Nå har vi motatt brev fra sykehuset, og det skal blir satt i verk noe før utgangen av Juli.. Jeg er så utroli spent, og håper dem neste seks mnd går rasende fort... Er det noen andre som skal ha ivf i juli?? Og er det noen som har hatt det som kan fortelle litt om det?? ;P På forhånd tusen takk for alle svar
Lady-alice Skrevet 31. januar 2009 #2 Skrevet 31. januar 2009 hei hope=) så spennende da...godt å endelig se fram i mot noe som kan gi enda mere håp. vi er ganske så ny i IVF fronten vi oxo..dette er vårt første ivf forsøk.begynte på medisiner 21 des.hadde uttak 19 januar.og innsetting 21jan. er nå ruger av 1 gullegg og går inn mot rugedag 10=) Må jo si det at egentlig siden Lap i sommer og da det ble sendt inn søknad for oss i august til porsgrunn at alt har gått ganske så fort. nå plutselig så sitter jeg her og ruger som sagt...allerede dag 10 etter innsetting. det er virkelig en spennende tid=) håper virkelig disse mnd.fram mot ivf går fort for dere=) masse lykke til. klem
meg83 Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 Hei og velkommen, hope! =) Jeg har også nettopp vært gjennom IVF. Er på rugedag 13 i dag. Uttak var 17. og innsett 19.januar. Jeg kan egentlig ikke fortelle noe særlig om prosessen fram mot IVF, for vi skulle egentlig ha AIH (inseminsering), som i siste øyeblikk ble omgjort til IVF. Har derfor ikke brukt spray osv., men bare tabletter og injeksjoner. Tiden har gått veldig fort fra vi tok kontakt med klinikken (Hausken i Haugesund), og fram til nå, enda vi til og med brukte lenger tid pga. at jeg måtte bytte medisiner underveis og begynne på nytt en gang. Vi hadde forsamtale 23.oktober og er nå, 3 mnd senere, blitt ruger =) Skal sies at jeg ikke ser ut til å bli gravid denne gangen, men jeg er klar for å hoppe på neste forsøk!! =) Så håper vi også får til et forsøk eller to innen juli! Satser nok på AIH denne gangen, men det er bare pga. økonomi... Er jo bedre sjanser med IVF =)
hope! Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. februar 2009 så gøy at du nå er ruger... Håper frøene blir sittende Tiden frem mot ivf kommer nok til og gå fort, går jo den "raske tiden av året" i møte nå. Jeg gleder meg noe vanvittig til at det endelig skal bli vår tur, og håper at det skal klaffe på første forsøket.. (å aller helst før ivfen får startet) Ønsker dere masse lykke til nå, og blåser masse babystøv deres vei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå