husmus &2 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #26 Skrevet 1. februar 2009 Ånei, det var for vilt! Neida, jeg bøyer meg for majoriteten jeg, men vi har godt av å være på cafe og se andre. Han hater å gå på tur, men som sagt, jeg bøyer meg for majoriten. En kombinasjon er jo kanskje ok det
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. februar 2009 #27 Skrevet 1. februar 2009 Ja, tenkte på en liten tur først, og så cafe.. Snuppa holder vanligvis max en halvtime på cafe ser du, før d blir sutre sutt, og bare tull...Sover ikke prompen på tur i vogna..? Her soves d som en stein bare lua kommer på, og jeg legger henne ned i bagen, men bare så lenge vi er ute vel og merke...
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #28 Skrevet 1. februar 2009 Jeg vil også være med:) Men er ikke Onkel Donald litt pes med vogner osv? Er jo trapp opp dit så vidt jeg husker. Og det er mulig jeg er litt sær, men liker ikke sette vogna ute på gata, når jeg ikke får fulgt med på den;) Så for min del er fridays på aker brygge er godt alternativ:) Men for all del, det er i grunn det samma..Vi møter opp uansett hva som blir avtalt:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. februar 2009 #29 Skrevet 1. februar 2009 Bare koselig d, vil du være m så heng på Men jeg foreslår som sagt at vi møtes på Sagene, og tar en liten trilletur sammen langs Akerselva først, og så stopper opp på en cafe underveis, f.eks Kokosbollefabrikken (el no sånt...). Snuppa er IKKE glad i å sitte stille på cafe for lenge...
husmus &2 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #30 Skrevet 1. februar 2009 Ok, men hvor pokker er Sagene! "Gal" side av Akerselven osv. Neida, fra spøk til alvor. Trilletur er helt greit for meg det, men det er kanskje lettere for andre å møtes i byen, ikke vet jeg. Så kom med innspill folkens, hvis ikke blir det trilletur i arbeiderstrøget
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 1. februar 2009 #31 Skrevet 1. februar 2009 Sagene er helt supert for min del siden jeg bor i området min lille er heller ikke så glad i cafebesøk, våkner etter en halvtimes tid og liker ikke å sitte i ro, tur derimot er helt genialt så en kombinasjon er fin-fint for min del, men er med på begge deler!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. februar 2009 #32 Skrevet 1. februar 2009 Nu må vi ikke krangle da barn.. Siden vimsen og undertegnede bor i området, pluss at babyborn ikke bor langt unna (troor jeg..?), synes jeg vi skal skjære igjennom og bare gå for Sagene jeg, blir jo uansett reising for noen av oss...Kunne godt ha møttes i byen, men er litt problematisk m mange vogner i bredden på fortauene..Også er d da flott m litt natur og frisk luft i by-lungene..? 37 el 54 bussen opp fra sentrum tar 13 min..
husmus &2 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #33 Skrevet 1. februar 2009 Det er bare frisk luft her i Bogstadveien!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. februar 2009 #34 Skrevet 1. februar 2009 hehe.............den kjøper jeg ikke! Og vi har Nøstebarn-butikken også, i tillegg til alle grøntarealene og den friske landeveislufta, så d så
husmus &2 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #35 Skrevet 1. februar 2009 Kan man kjøpe vanlig trikkebillett dit?? Ok, men HVOR på Sagene skal vi møtes da?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. februar 2009 #36 Skrevet 1. februar 2009 Det blir jo litt d samme egentlig...F.eks ved Sagene bussholdeplassen (rett ved Sagene kirke der)..Du kan jo ta 20-bussen fra majorstuen kanskje...? (el blir d litt langt unna..?)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. februar 2009 #37 Skrevet 1. februar 2009 ..for 20-bussen går jo forbi frognerparken og nedover strøket der..?
husmus &2 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #38 Skrevet 1. februar 2009 OK, Sagene kirke kl 13.00. Jeg skal ta med meg en guide bok også jeg så jeg kan få mer utav denne utflukten!
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #39 Skrevet 1. februar 2009 Hehe..da skal jeg se etter en med guide bok hvertfall. Sagene høres bra ut og kokkosbolle fabrikken enda bedre ut:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. februar 2009 #40 Skrevet 1. februar 2009 SÅ FLOTT!! Da møtes vi allesammen kl 13.00 nå på fredag ved Sagene bussholdeplass (rett ved Sagene kirke). Jeg kan ta m meg mitt lekre signalgule skjerf og henge over vogna mi, så har vi et sikkert og ikke minst, SYNLIG, møtepunkt, heheh... Så kan vi ta oss en liten kulturhistorisk vandring langs akerselvens bredd, og besiktige Christianias spede begynnelse; med Spigerværk, Seilduksfabrikken og spinnerier...Før vi avslutter d hele m kaffe og deeeilige kokosboller/ punchboller på den berømte Kokosbollefabrikken på Sagene.. Høres ikke dette bra ut..?
vims81 m/♀08 ♥♂11♥ Skrevet 2. februar 2009 #42 Skrevet 2. februar 2009 Det er mye flott å se på Sagene ;-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. februar 2009 #44 Skrevet 5. februar 2009 Så koselig! Men kanskje betyr d at dere kommer el ikke...? Må vite hvor mange vi skal vente på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå