Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Del Skrevet 30. januar 2009 På anonymsiden er frekke frida veldig aktiv. Hun lager morotråder av at noen ønsker å minne to døde barn., Hva om foreldrene er her inne?? Er det ikke restriksjoner på dette???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #2 Del Skrevet 30. januar 2009 Helt enig her. frekke frida bør bli blocket... lager bare rot og rabalder, er frekk og freidig og mobber... respektløs person som ikke har noe her inne å gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #3 Del Skrevet 30. januar 2009 Kan du være så vennlig å dokumentere påstandene dine av det du sier, for jeg skjønner ikke hvor du mener jeg lager morrotråder? Jeg laget en tråd for å reflektere over hvor farlig stearinlys er. Her er det faktisk dere som er frekke mot meg hele veien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #4 Del Skrevet 30. januar 2009 Mobber? Tror du må dokumentere påstandene dine her, for mobbing er ikke pent. Mobbing tar jeg avstand fra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #5 Del Skrevet 30. januar 2009 Nå tror jeg det er viktig at dere tenker dere litt om hvordan dere angriper nick her. Hvis noen burde vært blokkert her så burde det være dere 2 som signerer anonymt. Jeg prøver å finne et svar hvor Frekke Frida er grov, er hetsende eller angriper noen slik der gjør, uten hell. Hva med å vise link? til oss andre som ikke bryr seg. Og hvorfor kommer nicket til mamma til 2 små når jeg drar knappen over den ene anonym over her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #6 Del Skrevet 31. januar 2009 Nok nå, Frida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #7 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg synes alle skal sjerpe seg en smule! Send tråder, hvis noe er ufint, så ser vi på det. Jeg har kort lunte på sletting for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå