Gå til innhold

Jeg kan vel bruke svart kjole i bryllup?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Teline...

Årsaken til at mange velger sort er nok redselen for å stikke seg ut. Den "lille sorte" er safe i arbeidslivet, forettningsmiddager og coctailselskap men ikke i bryllup.

Om man på død må liv må ha sort kjole i en slik anledning skal man freshe den opp ganske mye med andre farger..

Ja, også unnskyldningen med at det er utdatert med kleskode-tradisjonerblir for lettvint for meg :) Jeginnser at jeg er erkekonservativ når det kommer til dette, men jeg kan ikke skjønne problemet med å kle seg i annet enn sort. Det er ikke så mange som kler sort heller. *sukk*

Jeg opplevde en dame i et coctailselskap i juli, i en hage, som dukket opp i sort kjole, sorte strømper, sorte sko, sorte smykker. Mulig hun tenkte hun ikke skulle skille seg ut, men hun ble jo hele selskapets blikkfang. Men hun var en flott dame da :)

Helt enig Teline...

Bør vi egentlig lage en egen forening " ja til kleskode!" ?

Coctaildamen tok vel den "lille sorte" litt langt?

Jeg var i begravelse til favorittonkelen og da kom det en dame med knallrosa skjerf og påskegul dunjakke - vet ikke helt om det passet?

Men jeg har også vært i begravelse til unge mennesker hvor alle vennene (i samme alder++) hadde utelukkende sorte klær- stilfullt og verdig....

Foreningen "ja til kleskoder" er en god idé ;) Jeg synes kleskoder er genialt, så vet man hva man har å forholde seg til.

Rosa skjerf og gul dunjakke i begravelse, jaja.. Hehe, jeg lurer på hvordan vekommende kom frem til at det var en god idé? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...