Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Noen som vett om det stemmer, viss vi gir vår lille blåbærsaft vil han da få svart ( kullsvart avføring)
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Det kan skje ja, pga stort jerninnhold.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 31. januar 2009 #3 Skrevet 31. januar 2009 De gangene jeg og lillemor har kosa oss og mumsa blåbær har bæsjen vært ganske mørk i ettertid ja
Helene <3 Sarah&Anniken Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Blåbersaft gir hard mørk avføring hos oss.. Hun får det kun hvis hun har løs mage.
msola Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Ja, det vil hun nok få, men det kommer selvsagt an på mengdene også da... Jeg ga sønnen min blåbærsmoothies en kveld ( vaniljeyoghurt, banan, blåbær og eplejuice - nam!), og glemte å si i fra i barnehagen dagen etter. Da han ble hentet, hadde de kommentert hva i all verden som hadde skjedd i og med at han hadde kjempe mørk avføring - da slo det meg... Blåbærsmooties ` en.. Så nå husker jeg alltid på å si i fra dersom han har spist eller drukket noen med blåbær i. Det gir farge ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå