Gå til innhold

Daglig aktivitet i svangerskapspermisjon......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er midt på vinter og det er kaldt ute. Noen dager er det for kaldt til å trille baby ut. Lurte på hva gjør dere hver dag, daglig- aktivitet, -sosial utennom daglig rutiner med babyen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har henne med i åpen barnehage en dag i uka, går på baby svømming, har henne på barnepassen på treningssenteret mens jeg trener. Hun er så var for lyder så hun trenger å omgås andre barn:) Hun er 4 mnd..

Skrevet

treffer andre mammaer gjennom kjente, eller DIB- treff. noen ganger hjemme på lunsj, andre ganger på cafe.

trener på treningssenter og har med babyen i bag rundt i studio da den er for liten for miniSATS ennå, er på SATSbaby, rydder huset og alt det der....

Skrevet

Har 2 venninner med minier på samme alder som min. Vi treffes flere ganger i uka, vi går turer og sitter inne å slapper av. Søstra mi er sykemeldt, så hun besøker meg ofte, vi går oxo turer, ute og på kjøpesentre.

Når mini sover er mor på Facebook, DIB og H&M.com og SHOPPER :)

Skrevet

Jeg går mye turer, prøver å treffe veninner som også er hjemme. To dager i uka er de to eldste også hjemme, mens de er i bhg tre dager i uka. Fram til nå har jeg syntes det er deilig å bare slakke hjemme ogsåå, vaske litt tøy og sånn dill. Minstemann er bare fire uker da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...