Gå til innhold

Er kona mi klin gæren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har to barn, hvor den elste snart er tre år. I denne perioden har vi hatt 17 barnevogner i eie! Og en annen ting - hvorfor i helvte sitte her å bruke tid på å krangle om hvile barnvogn som er best, hvilke farge som er penest? Jeg jobber lange og hare dager, og da forventer jeg at hunden er lufta, huset er ryddet og at middagen står på boret når jeg kommer hjem. Men ikke faen, hu sitter der med firkantete øyer og gnagsår på fingertuppene. Og om hun i hele tatt har gitt minstemann på noen mnd. det han trenger av omsorg og oppmerksomhet betviles sterkt. Dere er faen meg freaks hele gjengen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg men du må ha det fææææælt :o)

PJUK

Skrevet

HI: Bruk tida di på noe bedre enn å legge inn tulleinnlegg på denne debatten, så skal jeg finne noe bedre å bruke tida mi på enn å kommentere slike innlegg.

Skrevet

Meld kona di til barnevernet, siden hun ikke gir minstemann god omsorg, så forsvinner du i dragsuget som medskyldig :)

Skrevet

Hahaha, må bare le... Bare vær glad for at kona di sitter her og "krangler" om vogner enn at hun sitter med en annen mens du er på jobb! Hadde vært glad for det jg... at hun har gnagsår på fingertuppene!!

Skrevet

for d første: ja, hadde eg hatt penger til det hadde eg nok hatt flere vogner, har 3 barn fra 1 til 3 år og 3 vogner, men vurderer å bytte snart. barnevogn er noe som opptar mange, det er litt "status" med vogner, og alle skal helst utprøves (bra det ikke er menn som skal utprøves, for din del vertfall) og for d andre: hun har sikkert lange og harde dager hun også, men det er bare du som er for selv opptatt til å se hva hun egentlig gjør i hjemmet, du tenker berre på deg selv og hva du gjør, men har du tenkt på hva hun har å slite med? og dessuten, det er psykisk hardt å gå hjemme hele dagene, men dette veit ikkje du noe om siden du kan rømme av sted på jobb hver dag. du kan jo prøve å bytte plass med henne i noen dager, så du får se hva hun har å gjøre, mens du er på jobb.

frustrert over slike menn som deg som aner hvor tøfft det er å vere hjemmeværende.

Skrevet

rettelse:

frustrert over slike menn som deg som ikke aner hvor tøfft det er å vere hjemmeværende.

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha :)))))

Underholdning mottas med takk!!

:))

Skrevet

Vær glad det er fingertuppene hun har gnagsår på når du kommer hjem fra jobb du....

Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha :))))

En god latter forlenger livet, sies det jo. :)

Da lever jeg leeenge etter denne tråden. God kommentar anonym!!

Skrevet

Jeg ser jeg møter liten forståelse for min situasjon, men nok om det, er vel som å be en alkoholiker fordømme sitt eget misbruk i offentlighet. For er det ikke akuratt det dere er, misbrukere. Når man bruker flere timer hver dag på dib og andre nettsider. Når det er det første man tenker på å gjøre når barna er lagt for kvelden, ja, når en hver anledning byr seg, så setter man seg ned og taster ivei. Og prøver man å føre en dialog, får man et åndsfraværende svar. Jeg sier som Jan Eggum "Nesten ikkje til stede, i sitt eget liv". Jeg påstår at denne surfingen er en rus, en virkelighetsflukt. Min kone har et større nærver, et større engasjement og er mer følelsesmesig knyttet til dere som oppholder dere her. Jeg vil påstå at dib er opium for gravide og småbarnsmødre. Og jeg mener av hele mitt hjerte at dette ikke er annet en galskap.

Men å jabbe med, og komme med vekkere, er vel som å be en narkoman med heroinsprøyta i hånden om å ikke sette skuddet.

Nei, jenter, nyt rusen, imens tar jeg meg en skitur i det nydelige vinterlanskapet sammen med barna mine. Lev vel!

Skrevet

Kan jo si meg litt enig me deg.. Føler meg litt besatt, men jeg forsømmer ikke ungene mine!!! For min del får jeg mer respons her inne enn jeg gjør på hjemmefronten, så kanskje d hjelper mitt "misbruk" Å blomstre;o) Men man skal alle ha sine laster, dette vil jeg ikke si er d verste man kan ruse seg på heller og er vel litt på kanten å sammenligne me heroin! Min samboer har hatt sine perioder me Ps2 ol, d kan jo sammenlignes på lik linje, da sitter han der me kontrollen i hånda og er som besatt!

Men du sier kona di bruker dette som en virkelighetsflukt, kanskje du burde legge litt innsats til å finne ut hva hun flykter fra...

Og her sitter jeg og bruker min dyrebare tid mens minsten sover på deg faktisk, men på forhånd har jeg faktisk gjort en god del husarbeid;o)

God tur:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...