Gå til innhold

mitt valg...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei! jeg fant ut at jeg ville skrive litt om mine valg (sitter snart med 3barn) er 25år....

ved midt første svangerskap fant jeg ut da jeg var 19år bf.20år. vi var ikke annet enn "fucking friend" hihi, han var vikar og jeg var vikar deltid og jikk skole.jeg hadde blitt kastet ut av leiliheten jeg bodde så jeg fikk bo e et rom til hans foreldre(di visste ikke at jeg var gravid) Bf.sa at jeg måtte ta abort for alt var mot vår odds...jeg tenkte i mange dager og alt tydet på at dette ville jeg aldri klare...

bf. sa at jeg måtte ta abort, det kom da nye muligheter senere sa han....

jeg dro til lege,fikk se papirene jeg skulle fylle ut, snudde i døren og sa jeg klarte det ikke....

jeg sa til barnefar at jeg ikke klarte det og at jeg skulle klare dette alene...han skulle slippe alt ansvar og jeg skulle klare meg selv, han ble helt stille. vi pratet ikke om det på noen dager...

jeg dro på skolen,sluttet der for jeg skulle få større stilling på den jobben jeg hadde, men etter noen uker jeg hadde sluttet skolen og jobbet en stund i stor stilling fikk sjefen vite at jeg var gravid,og jeg fikk sparken...

idag har jeg samme mann, jeg bar fram barnet og vi har det greit økonomisk, bf. fant ut at dette skulle vi klare,og ville at vi skulle være sammen.. han jobbet rævva av seg i 2 år for at vi skulle klare oss økonomisk, hadde jag bodd alene hadde jeg fått mye mere penger,men han ville forsørge åss:)

vi har ikke hatt noen runt oss for å passe barne(a) for at vi skulle få jøre ting alene, men jeg har ALDRI angret et eneste sekund på mitt valg:-) har værdns beste familie!

ble litt langt dette

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...