Gå til innhold

"HØFFELIG", JA NÅ HAR JEG SETT DET OGSÅ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

DET HETER HØFLIG, rart ikke en lærer vet det...

Hilsen Gramatikkmafian.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en spøk da, Masselatterbletildatter (x2).

Skrevet

Dette er et av de ordene jeg nesten alltid skriver feil når jeg skriver fort og ikke tenker så mye over ordene jeg skriver. Jeg har lett dysleksi og dette er et av ordene jeg alltid har slitt med, jeg VET hvordan det skrives, men må tenke meg om først, skriver jeg fort (som her inne) tenker jeg meg ikke om. Orker faktisk ikke det her inne. Er lærer, og på jobb er jeg alltid pinlig opptatt av å skrive helt rett nettopp fordi jeg mener man bør kunne det i yrket mitt :-)

Skrevet

Sorry, var bare en dum morsomhet fra min side;)

HI.

Skrevet

Skal man klage på rettskrivning bør man skrive så rett som mulig selv.

Trykleif er en sak men å ikke kunne stave verken grammatikk eller mafia når man kaller seg "gramatikkmafian" så blir det bare fullstedig "lattis" for min del.

Og ja, jeg lo godt.

Skrevet

Det var ironien i innlegget, altså; "Å, så morsomt å kalle seg grammatikkmafiaen når en ikke kan stave selv".

Men, skjønner det var perler for svin i ditt tilfelle.

Skrevet

Jepp, jeg er ei skikkelig purke:p

På den annen side fremstår ikke innlegget i et videre humoristisk lys og derfor fanger jeg heller ikke opp "ironien".

Og du vet tydeligvis ikke hva ironi er, ironisk nok.

Skrevet

Nei, det var jo ikke morsomt siden Hi har dysleksi. Men, at du kommer med "fornærmelser" fordi du ikke forsto spøken, det er morsomt. Lot med hensikt være å skrive " ;)" etter innlegget, i den tro at folk her inne ville ta spøken, men den gang ei.

Du får definere ironi for meg da vet du, slik du forstår det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...