Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Hjeelp.. Mensen min er 14dager for forsinket. I går tok jeg testen og den visst et fint pluss. Problemet er at jeg tror ikke samboeren min vil ha onge, han har 3 fra før men har kun samvær med 2 av de. De to er med samma bor,de er 3 og 4år. Han sier så mye som at han ikke vil betale barnebidrag,skifte flere bleier ovs ovs. Men hva kan han forvente da? Når han som 25åring blir sammens med ei jente på 17år? Vi er 19 og 27 nå.. Han kan ikke forvente at jeg engang ikke får lyst på onge selv..? Ikke vet jeg. Har også et til problem,har fått påvisst at jeg har prolaps.. Noen som har slitt med dette igjennom svangerskapet?
M ♥ ♂-2010 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Hmm. Han kan ikke forvente at du har samme syn på det som han, for de barna er jo ikke dine. Så lenge dere forblir sammen, så trenger han vel ikke betale barnebidrag. Så det er rart at han tenker på det ??? Uansett, du må jo fortelle han det, men vær veldig glad og fornøyd med det så kanskje det smitter over på han. Hvem vet - kanskje han synes det er en super nyhet, siden dere har vært sammen en god stund Blir spennende å høre hvordan det gikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå