Gå til innhold

God helg, madames

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja - da sitter jeg her, nystriglet og fin, i 50-tallskjolen min med kirsebær på, med ølboksen i venstre hånd, mens jeg later som det går an å holde inn 10 kilo ekstra mage. Min mann skal være hjemme med Snuppelure, og han har lovet å ikke ringe med en gang hun lager lyd. (I motsetning til de 3 andre gangene jeg har vært utomhus uten henne...)

5 måneder er hun om en uke, og likevel syns jeg det er grusomt å reise fra henne. SÅ da er vel det eneste jeg kan gjøre--- å drikke for å glemme klumpen i magen??? (Nei da, skal være anstendig).

Ønsker dere en riktig god helg, damer - kos dere, det har dere fortjent!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er så trivelig å se sånne innlegg synes jeg.

God Helg til deg og!

Kos deg masse ikveld:D

Skrevet

God helg. Hæla i taket og tenna i tapeten :0)

Eller bare kos deg masse og prøv å nyte at du har barnefri :0)

Skrevet

Kos deg masse, Frøken, og husk at snuppelure er i de beste hender (eller, ihvertfall de nest beste;)

Vi skal ha barnevakt imorgen kveld, og gå på kino og spise middag ute sammen, bare jeg og min kjære:) Blir den 2. babyfrie kvelden siden fødselen, så d skal bli stas!

Skrevet

Skal du være borte hele helgen? Jeg merker jeg fikk litt separasjonsangst nå!

Her har vi endelig sendt barnevakten som var her i seks uker hjem, uten å benytte oss av tilbudet en eneste gang, men NÅ kunne jeg tenke meg en luftetur. I mellomtiden sitter jeg her med fiskepinner og ris. Det hørtes unektelig litt trist ut akkurat nå.

Jeg tror det er på tide å trene opp bestefar som barnevakt...Eller var det mamma som måtte trenes opp peut être?

Skrevet

Kos deg! Håper du klarer å slappe av :o)

Øøøørlitegranne misunnelig nå....

Skrevet

Hei husmus - ingen fare, jeg er her vettu. Og har permisjon til september så du må bare slappe av:) (Selv om jeg har trappet litt ned på dibbingen, i det siste)

Forøvrig hadde jeg en kjempekjekk kveld - kom hjem klokka 0300, passe rødvinsbrisen og alt hadde gått bra med Snuppelure og Superdad (et kallenavn han har funnet selv, forresten;)

Tror jammen det er veldig lurt å være ute i den virkelige verden med jevne mellomrom.

Skrevet

Ja, det var da enda godt. Jeg vil ikke være avhengig av dette stedet alene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...