Gå til innhold

Nesten så jeg ikke tør komme over på dette forumet.....

bollibompa

Anbefalte innlegg

Etter 12 tilbakesettinger (6 uttak og totalt 17 egg satt tilbake) er endelig hcg på et normalt nivå. Var på 211 på dag 14, noe som er fint iflg klinikken.

Vi har 3 kjemiske bak oss, aldri kommet over uke 6, så jeg tør ikke være glad enda. Men de gangene var hcg under 100.

Denne gangen går jeg på kortison og blodfortynnende, og jeg tror og håper at dette skal gjøre susen :-)

Håper jeg kan få være her inne sammen med dere helt til oktober!

Første milepæl blir å komme over 7 uker, og få vår første UL.

Fortsetter under...

Hei.

Ja vi får krysse fingre og tær og alt annet for at dette skal gå bra. Du har saktens vært igjennom litt av hvert.

Det er dessverre lite action på dette forumet for tiden, håper det tar seg litt opp igjen snart.

Jeg kan vel også nevne at vi har vært prøvere i 2,5 år og er nå 11+2, og har en gutt fra før på snart 4.

Lykke til og håper det går bra denne gangen - det fortjener du virkelig nå.

Jeg xxxx også fingrene for dere, måtte det gå veien denne gangen. Når skal du på ul.lyd? Dere har jo vært igjennom mange forsøk og innsett. Jeg synes det var slitsomt med et avbrutt og to fersk forsøk jeg. Dere fortjener virkelig å lykkes nå:0)

Hei og velkommen hit :-) Det var litt av noen runder du har gått for å bli gravid!! Det er ekstra gledelig når noen som har strevd så mye får det til!! Jeg skal krysse fingre og tær for at denne gangen blir det et barn av det :-)

Lykke til med svangerskapet :-)

Ååå, så fint at det endelig er din tur til å melde ankomst inn hit.

Selv har jeg sittet på nåler siden positiv test 9. des, og ikke turt å håpe på noe som helst. ( var min 6 innsetting, så ikke i nærheten av deg engang )

Men Ul på mandag viste et 12 uker gammelt lite knøtt, som så ut til å trives optimalt.

Håper virkelig det er din tur også, det er så fortjent.

Lykke til.

Annonse

Takk skal dere ha jenter!

Er kommet til 5+2 i dag, og er fryktelig spent på om dette skal gå bra.

Har vurdert å ta flere blodprøver for å måle hcg....da det er innmari lenge til UL som er om 2 uker.

Men, det er jo ingenting jeg kan gjøre fra eller til uansett. Jeg lever så rolig som mulig i denne perioden. Prøver ikke å stresse, og unngår alt av husarbeid ;-) Så nå må mannen jobbe litt ekstra, og han er jo helt suveren. Han vasker gladelig hus for at dette skal gå bra.

Ellers tar jeg babyklister i tillegg til Prednisolon og blodfortynnende i håp om det skal sitte fast.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...