Gå til innhold

Han vil ikke sove alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lille baby vil ikke sove alene... Han er 5 uker og vil aller helst bare sove på fanget... ikke i egen seng eller vugge, vogn...

Er det samme om det er på mitt fang eller bf sitt fang han vil bare ikke sove alene. våkner så fort vi legger han et annet sted...

Om natten så kan jeg legge han i egen seng, men da ligger han urolig og lager masse lyder så jeg får jo ikke sovet... men ligger han i vår seng så sover han som en stein.....

Skal jo legges til at han er prematur og skulle egentlig ikke vært mer en 1 uke gammel....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jenta vår var også slik, men vi presset gjennom nattesoving i egen vugge ved siden av vår seng, og ga mer etter på dagtid. Det var masse styr på kveldene helt til 2-3 månedersalderen, og vi er ikke sikre på at vi ville gjort det slik igjen. Byssing, legging skriking, byssing legging, skriking, byssing... Nå fungerer sovingen fint på natt men ikke på dag. Men dersom du synes det er greit at han sover sammen med dere på natten, så er det kanskje greit å vente med tilvenning til egen seng til han blir litt større. Har på følelsen at alt er litt lettere etter 3 mnd.

Skrevet

Jeg bryr meg ikke på om han sover ved siden av meg om natten, men mannen min er ikke like enig....

I dag så har han sovet tilsammen 1,5 time alene i vuggen på dagtid...

Nå er dette nr to og det er ikke like lett for storebror på 6 å skjønne at lillebror vil ligge å kose med mamma eller pappa hele tiden.

Vi prøver å legge han i vugga når han har sovnet, slik at han skal vende seg til å ligge der, prøver å legge han i senga etter mat om natten, selv om det er veldig lett å sovne......

Men jeg pleier å la han få bli i senga fra 6 tiden om marran....

Men det går seg vel til. Og så har jeg tenkt litt at kanskje han er sann pga at han er prematur og ikke fikk den kosetiden i magen like lenge som man skal... Men jeg vet ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...