Gå til innhold

vekt81 har du glemt oss?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei du sa du skulle legge noen kort på oss på søndag men har ikke sett noe svar!

jeg er født 09.02.87

han er født 11.05.74

vi lurer på jobb/karriere i 2009

graviditet,blir jeg gravid og hvilket kjønn blir det!

får vi solgt leiligheten og skaffet oss noe nytt?

mvh

stine og jack

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer...Hatt en liten med spysjuken..

Men ser ut til at det har roa seg nå..Så da skal jeg prøve å få trekt noen kort!!

Tar litt tid...Sorry..

Klem..Nå er det middag og legging av barn så er jeg på nett..

Skrevet

Kan du se på meg også når du kommer på nett igjen?

Lurer på om vi får noen attpåklatt i fremtiden? Snart helst!!! Har mistet noen ganger så er veldig spent om det kan klaffe.

Lurer også på jobbutsikter. Har en god jobb no, men må nok om ikke lenge begynne tenke nytt pga slitasje. Så må begynne med noe nytt. Ser du hvilken retning jeg burde gå?

Ann kristin 070172

tusen takk:-)

Skrevet

hei.

kan du vær så snill å se på meg også?

ser du om jeg er eller blir gravid snart?

191178

Skrevet

Vet ikke om dere er først i køen,men et sted får jeg bare begynne...

Trakk et kort for Jack ifht jobb/karierre..

Desiree

"Nei betingelsene er ikke gunstige akkurat nå.Vent,eller se etter andre løsninger,og be englene om å hjelpe,veilede og trøste deg"

Det er en grunn til at du har bedt om himmelens mening om denne situasjonen,I ditt hjerte visste du at noe ikke stemte.Jeg er her for å hjelpe deg til å stole på visdommen i ditt hjerte.Selv om det kan virke romantisk å hoppe i det med øynene lukket,krever denne situasjonen noe annet.Siden jeg er en av dine skytsengler,er din lykke min sentrale oppgave.Denne situasjonen,slik det ser ut for øyeblikket,vil ikke bringe deg den glede du søker.

Det er andre muligheter tilgjengelig for deg.En av dem er å vente.Det vil med sikkerhet gi deg mer overblikk,enten fordi du vil tilegne deg mer informasjon eller,eller fordi noe bedre vil komme din vei.Den andre muligheten er å fortsette med nåværende situasjon.Din vilje er fri til å gjøre det.Vær sikker på at jeg vil stå ved deg enten du lytter til min advarsel eller ikke.Om du havner i en situasjon hvor du trenger å bli reddet av meg,vil jeg være der med min ubetingede kjærlighet!Hver gang du lytter til meg-og også hver gang du overhører meg-vil du vokse og lære.

Så var det et kort på deg om det samme temaet som Jack...jobb/karierre..

Yvonne

"Du har et spesielt forhold til dyr.Dine kjæledyr på jorden og i himmelen blir våket over av englene"

Dyr reagerer positivt på din vennlige og milde væremåte.Du har en spesiell evne til å forstå dem.Du kan relatere til deres uskyld og tillitsfulle natur,og føle ett kall til å hjelpe dem.Jeg er en av dine skyttsengler,og jeg er her for å fortelle deg om de vakre ringvirkningene ditt forhold til dyr har skapt.Din kjærlighet for dyr har også skapt annerkjennelse og et dypt bånd mellom deg og naturenglene!

Alle dyr du noen gang har elsket fortsetter å være med deg som skyttsengler.Din kjærlighet til dem holder disse dyrene for evig ved din side.Dine kjæledyr i himmelen er lykkelige,åndelige sunne,lekne og hengivne.Dine kjæledyr på jorden er omgitt av engler som sjenker mirkakler over dem og deg.På mange måter er dyrene som engler for deg og de du er gla i.Du er en som virkelig vet å verdsette de engleaktige kvalitetene til dyr,du har evnen til å kommunisere ordløst med disse vidunderlige skapningene,og ditt spesielle forhold til dyreriket åpner nye dører for deg akkurat nå.

Graviditet-

Serephina

"Jeg er familie engelen

En gledelig forandring eller forøkelse venter din familie"

Dine bønner om familie har blitt hørt,og jeg er sendt for å våke over deg og svare på dine bønner.Jeg er her for å fortelle om en vakker endring som vil skje i din familie.Du går nå igjennom en tilpassningsperiode slik at du skal være forberedt på denne endringen.Det kan kanskje føles kaotisk og uorganisert,men vær sikker på at dette kun er en del av redebyggingsprosessen.

Jeg vil veillede deg gjennom denne tiden og hjelpe deg med alle vanskeligheter som måtte komme.Alle utfordringer vil stimulere til en oppriktig og ærlig diskusjon og sannheten er veldig rensende.Det vil hjelpe deg å forstå dine egne følelser og prioriteringer på et dypere nivå,og gjøre det mulig for deg å dele med andre på en gjennomført ærlig måte.Når formålet med urolighetene er oppnådd,vil stormen passere og åpenbare blå himmel for alle.Denne gledelige endringen eller forøkelsen i din familie er guddommelig bestemt.Overlat enhver bekymring til Gud,og la himmelen tjene som din spirituelle familie som hjelper,veileder og våker over dg.Vi elsker deg veldig høyt.

Ifht leilighet-

Erkeengelen Michael

"Jeg er med deg,og gir deg mot til å foreta endringer i ditt liv.Dette vil hjelpe deg nærmere din guddommelige livsmisjon"

Jeg har kommet til deg fordi du har bedt Gud om trygghet og beskyttelse,og fordi du har spurt om din livsoppgave.Fordi du er en lysarbeider våker jeg over virkeliggjøringen av din guddommelig livsoppgave.Du har vært en lysarbeider lenge,og du har til tider følt deg annerledes og isolert.Du kan være sikker på at du aldri har vært alene,og at du aldri vil bli alene.

Når du føler deg presset til å skape forandring på arbeidsplassen eller i hjemmet kan det være jeg som oppmuntrer deg til å gi din livsoppgave høyere prioritert.Jeg kan omorganisere din timeplan og støtte deg på måter som gjør din vei smidig og harminisk.Bare spør meg,og det er gjort.Jeg vil også hjelpe deg å føle deg trygg og komfortabel på dine endringer i livet.

Skrevet

slenger meg på her jeg..:)

lurer på om jeg er gravid jeg???

helle: 270283..

kan se på deg igjen viss du vil:)

Skrevet

Hei lilleknøtt..

Har trekket kort for deg i det andre felles innlegget også,men kan trekke ett nytt å se hvilket budskap du får!!

Klem=)

Skrevet

å beklager! jeg har ikke lest det jeg... da har jeg iallefall glemt det!!

huff er ikke helt med om dagen jeg tror jeg...

Skrevet

Hei...Ann Kristin..

Trakk et kort for graviditet og da fikk jeg dette kortet:

Sonya

"Jeg overbringer deg et budskap fra din avdøde elskede:`jeg er lykkelig og har funnet fred,og jeg elsker deg meget høyt.Ikke vær bekymret for meg"

Ditt hjerte har vært tynget med sorg,og jeg er her for å berolige deg.jeg er din avdøde elskedes skyttsengel,og jeg vil at du skal vite at det ikke er noen grunn til bekymring.Din elskede er meget lykkelig og har tilpasset seg overgangen veldig bra:Det er ingen vrede eller vonde følelser rettet mot deg,kun kjærlighet og forståelse.Du har ikke gjort noe galt,kjære du,så ikke klandre deg selv på noe vis.Du gjorde alt du kunne,og din elskede har bedt meg å dele denne forståelsen med deg.

Du og din elskede har fremdeles masse kjærlighet mellom dere.En kjærlighet som aldri vil dø!Selv om du savner din elskedes fysiske nærvær er dere alerede koblet sammen spirituellt i dine drømmer,så vel som gjennom følelser,hørsel,lukt,eller ved at du ser din elskedes essens.Din elskede er like levende som du er-til og med mer levende på mange måter.Befridd fra jordisk bekymring og fysisk smerte er din elskede mer fri og lykkelig enn noen gang.Så snart du fullfører din livsmisjon,og det er din tid til å gå over,vil dere gjenforenes i hverandres armer.I mellomtiden,vit at din elskede er med deg ofte,og at englene omgir deg kontinuerlig.

Dette sa englene om jobb-

Raye

"Yoga og trening er essensielt for ditt velvære,din sinnsro og sprituelle vekst akkurat nå"

Du har mottat sterk veilledning til å begynne med yoga og andre former for trening,og dette kortet er en ytterligere bekreftelse på det.Fysisk bevegelse er essensielt for å kunne realisere dine drømmer,ønsker og intensjoner.Det gir deg den energien og vitaliteten som vil hjelpe deg å begynne,og fullføre,dine prosjekter.Det åpner deg for nye kreative ideer.Og,yoga renser og utvider dine chakrasentre så du kan høre englenes veiledning høyt og tydelig.Yoga hjelper også ett støyfullt sinn til ro så det kan meditere og høre himmelens stemme.

Selv om du kanskje føler deg skremt av yoga eller trening,vil jeg hjelpe deg og gjøre veien smidig.Hvis du ber meg vil jeg hjelpe deg å skreddersy et treningsprogram så det kan passe din timeplan ,dine interesser og ditt kondisjonsnivå.Du vil motta denne veiledningen i form av gjentagende tanker og følelser,og også gjennom informasjon om yoga og trening som kommer til deg `utav det blå`.Jeg vet at du er en travel person,men jeg lover at ditt økte energinivå etter trening vil gi deg tilsvarende flere timer til rådighet."

Klem

Skrevet

Dette kortet kom ifht graviditet

Athena

"Det er trygt for deg å være sterk.Du vet hvordan du kan vise styrke på en kjærlig måte som gagner andre såvel som deg selv"

Du har vært redd for din egen styrke.Du har vært redd for at andre skal avvise deg eller forlate deg hvis du tillot din sanne styrke å lyse.Du har også vært redd for at du kan ha mibrukt din kraft og at din maskuline energi skal komme i ubalanse.Jeg er her for å hjelpe deg å avdekke din sanne styrke for deg selv og andre på en måte som vil forsterke dine forhold ,din selvrespekt og ditt formål i livet.Din styrke kommer fra kjærlighet,fra Gud.Du som er skapt i din skapers likhet og bilde har ubegrenset styrke i deg akkurat nå.Du er ikke i stand til å misbruke din kraft fordi ditt hjertechakra har åpnet seg som en blomst som springer ut.Tenk på et menneske du beundrer,som er både kraftfull og balansert i sin maskuline og feminine energi.Slik kraft er vakker.Den forsterker også din åndelige helbredelse og dine psykiske gaver.Du er en strek og kraftfull lysarbeider,og Gud trenger at du aksepterer og viser din styrke..

Kan trekke ett til på deg senere om ønskelig..

klem

Skrevet

Ditt budskap fra englene...

Grace og Antoniette

"For å kunne helbrede denne situasjonen må du leve deg inn i den andres synspunkt med medfølelse"

En "misforståelse"har oppstått som følge av antagelser om den andre personens motiver og karakter.For å helbrede situasjonen må det gis slipp på antagelsene.I stedet for å se noen som `god eller dårlig` ha medfølelse,og vit at alle gjør så godt de kan.I stedet for å synes synd på noen ,se på vedkommendes indre styrke og guddommelige egenskaper .På den måten oppmuntrer du det guddommelige lys til å komme til uttrykk hos den andre personen,og i deg selv.

Du projiserer noe fra din egen skyggeside over på det andre mennesket.Derfor gir denne situasjonen en mulighet til å ta et oppgjør med noe i ditt eget ego.Ganske enkelt affirmer:`Jeg er villig til å gi slipp på den delen av meg som blir irritert når jeg tenker på deg`.Vi engler hjelper på mirakuløst vis å helbrede situasjonen slik at alle involverte vil tilgi og glemme alle fordommer og handle ansvarlig.Medfølelse er nøkkelen."

Fikk du noe utav det?

Klem...

Jeg er født 21.10.81 hvis du vil titte...

Barn kjønn osv er alltid morro...og noe ennet hvis du ser noe..

Skrevet

Ser du om jeg er gravid nå??

Jeg 100884

Han 050378

på forhånd tusen takk

Hilsen Lene

Skrevet

Englekortene gir ikke så direkte svar,men dette budskapet hadde de til deg...

Chantall

"Det er romantikk i luften.Enten gjelder det en nykommer,eller så oppstår det ny lidenskap i ditt eksisterende forhold.Vær åpen til å gi og motta kjærlighet"

"Du har lengtet etter mer romantikk og lidenskap,og din bønn har blitt hørt.Jeg er en romanseengel,og jeg er her for å hjelpe deg.Ny kjærlighet er på vei til deg,og du kan åpne døren for denne romansen ved å åpne ditt hjerte.Jo mer du ønsker denne kjærligheten velkommen,jo mer romantikk vil komme din vei.Dette betyr også at du må uttrykke deg selv romantisk ovenfor din partner.Vær oppriktig med dine følelser og intensjoner.Vær leken(som vi engler er!).Og mest av alt ,vær uforbeholdent kjærlig med din partner for å oppmuntre kjærlighetens flyt til å vende tilbake til deg.

Jeg vil veilede deg langs veien,og det kan innebære handlinger som tilsynelatende ikke har noe med romantisk kjærlighet å gjøre .Likevel vil du vite at det er jeg som oppmuntrer deg til å begynne å trene på et treningsstudio .starte på et kveldskurs ,eller møte en ny venn for eksempel.Det karakteristiske for meg er at jeg skaper en strek følelse i ditt hjerte,og deretter omgir det med varme.Det er som om jeg gir deg en stor klem.Jo mer du følger min veiledning,jo raskere vil romantikken komme til deg."

Klem

Skrevet

tusen takk :)

Om du trekker kort på graviditet hva sier det da?

Skrevet

Kan du trekke ett kort for meg også. Har vært gjennom assistert befruktning og vil gjerne vit om vi lykkes.

Skrevet

hei vekt81:

jeg fikk vel ikke så mye ut av det kortet men...

jeg er nå iallefall gravid da:):):)

testet posetivt i går 8 dager over IKM:...

jeg føler tre barn på deg. 1 gutt... et lite opphold.. mulig ny mann??

så en gutt og en jente.

føler en ny graviditet på den i slutten av dette året... så det blir ca augustbarn 2010.

jenta vil ikke komme så veldig lenge etter, mulig slutten ev 1012..

klem

Skrevet

Kanskje jeg også kan slenge meg på her. Vi har vært prøvere i 2 år og venter på at søknaden for IVF skal bli ferdig behandlet. Ser du noe graviditet på oss, blir det prøverørs baby eller på normal måte.. Ser du kjønn og antall og tidspunkt for graviditet.

jeg 250777 (may-rita) han 190870

Tusen takk:-)

Skrevet

Hei! Noen som vil vere så snille å se når det vil klaffe for en graviditet for oss :-) Tusen takk til dere som orker!! Er så superspent nå!! :-)

jeg er født 03.03.1986

han er født 13.12.1985

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...