Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære deg.

Har spurt deg før ang.graviditet. Vi har prøvd i ett år nå, og dette har gjort at forholdet mellom meg og mannen min ikke er så bra.

Du svarte meg tidligere at du følte veldig graviditet på meg velig snart og at forholdet vårt vil bli bra igjen.

Nå har jeg hatt kraftige blødninger i 3 uker. Føler det er noe galt med underlivet. Jeg er fortsatt deprimert, og lurer på om du kan se noe ang. baby og hvordan det går med forholdet mellom meg og mannen?

Mannen min skiftet jobb i jan.men er veldig i tvil om det var riktig. Han drar tidligere på jobb enne før, og kommer senere hjem. Jeg er misfornøyd med dette og er irritert på han. Selv byttet jeg jobb i høst, og trives veldig godt, men har permisjon fra en jobb jeg mistrives veldig i. Dvs.at fra 1.juli skal jeg egentlig tilbake til en jobb med en udugelig sjef ( ble deprimert av å jobbe der) Dette bekymrer meg veldig.

Kan du se om du kan se noe ift.jobb fra høsten?

Dette ble rotete og langt, men jeg håper du vil ta deg tid til å se på meg, for nå er jeg lei av mann, babylaging, kroppen min mm.

Jeg f:20.02.1974

Mannen f:03.12.1975

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...