Gå til innhold

Weleda babyprodukter?

Anbefalte innlegg

Har brukt en del Weleda produkter til meg selv og nå som jeg har gått gravid/ergravid har jeg brukt svangerskapsolje og fødselsforberedende olje ifra Welede også.

Har også kjøpt inn baby masasjeolje, baby bad og baby olje til småen, men nå leste jeg at babyline var veldig godt anbefalt. Mange som sier at de ike ønsker og bruke Weledas baby produkter siden det er en del ingridienser som inneholder nøtter. Bør jeg heller satse på babyline?

Noen erfaringer/tips?

Også.. har hørt at en del bruker olje i badet, skal man da bruke vanlig babyolje som også kan brukes direkte på huden eller skal man bruke en egen olje da som er beregnet på bad?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139551195-weleda-babyprodukter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det med nøtter vet jeg ikke, men har brukt weleda badeolje og shampoo/såpe siden han var ett år. Er kjempefornøyd, og det er ingen kunstige tilsetningsstoffer. Brukte Babyline badeolje fram til det, og er godt fornøyd med det også. Begge deler er mye bedre enn f.eks. Natusan sine produkter. Kan jeg spørre hvor du får kjøpt Weleda i Norge?

Annonse

Her i huset har begynt å gå mer og mer over til Coop Änglamark, dette er en svanemerket og økologisk serie uten noen tilsetningsstoffer. Hittil veldig fornøyd, og kommer også til å bruke denne serien til babyen. Lett å få tak i da alle Coop sine butikker fører dette, pluss at prisen er vennlig:0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...