Aggie Bird Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Jeg har akkurat kjøpt denne, men er litt usikker på hva jeg skal kle på gutten som skal ligge inni nå som det er noen minusgrader. Hva gjør dere som har denne posen?
Puppesnuppa Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Hei, Jeg har denne. Litt avhengig hvor kaldt det er men dersom det er mindre enn -5 har jeg ullbody og ullstrømpebukse, tynn ulljakke og sokker og ullfleecedress. Også lue da. Dersom det er nærmere + grader dropper jeg den tynne ulljakken
Nattinatta Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 oi, det var mye.. men det kommer vel kanskje ann på hvor varme babyen er også.. her synes jeg lillegutt er veldig vam av seg. Jeg pleier å legge han ut med det han har på seg inne. Som oftest er det bukse uten strømpebukse, body eller kortermet body og genser. lue, votter og tykkere sokker førger så på! Er det nærmere -10 så har jeg et strikket ullteppe over han (altså inni posen). Min er iallefall god og varm med dette på.. Synes det blir for mye klær med ulldressen. De er veeeldig varme disse voksiposene..
Night 78 - keiser og prins Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Min bruker ullbody og strømpebukse underst, så bukse og genser utenpå der. Så har han enten boblejakke eller bobledress ytterst alt etter hvor kald det er. Pluss lue, votter og "sko". Han sitter i sportsvogn. Liker posen veldig godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå