Gå til innhold

Hvilken babycall er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å gå til innkjøp av en babycall som jeg kan bruke når snuppa skal sove ute på balkongen, sånn at jeg slipper å gå rundt inne i leiligheten og lytte og sjekke ute hele tiden... Men hvilken babycall er egentlig best, har null peiling på dette...? Helst en av god kvalitet, som kan holde i flere år, og som tåler andre signaler (bor i by).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har super nova, og den har blitt best i test mange ganger. Kan brukes ute, tåler fukt og kulde.

Det som er unikt med denne, er at den avgir ingen stråling. Kan fås både med og uten kamera. Vi har uten. Veldig fornøyd. Artig lite smilefjes på monitoren som blir utrolig sinna når babyen griner...tårer og greier:) Verdt prisen bare det.

Skrevet

Okei, den hørtes jo bra ut! Men hva heter den mer enn super nova (finnes vel flere modeller eller..?)

Skrevet

Vi kjøpte akkurat Doro Babysitter med video. Vi er veldig fornøyd. Det er genialt med monitor, men jeg sitter og nistirrer på den litt for mye om kvelden. Han kunne likesågodt vært oppe liksom. Men hysteriske mor begynner å bli bedre!!!

Skrevet

Vi har også super nova og er kjempefornøyd!

Som nevnt over her er den uten stråling.

Begge enhetene er trådløse (veeeldig praktisk), og foreldreenheten varsler ifra hvis det ikke er kontakt med babyenheten.

Skrevet

Takk for tips jenter:)

Skrevet

Henger meg på super nova jeg også. Utrolig praktisk med at begge enhetene er trådløse!!Vi har en litt billigere/eldre modell som ikke har dette smilefjeset, men er veldig fornøyd med den også!! Foreldreenheten varsler ifra når baby enheten er tom for strøm, utenfor dekning osv. Utrolig kjekk! Og den er jo som sagt uten stråling!

Skrevet

Vi kjøpte nettopp ny. Doro. Men den må ha strøm der babyen ligger, men den andre er mobil.

Men er veldig fornøyd med den. Den har nettopp kommet også. Har nattlys og spiller musikk.

Så nårjeg legger lille så setter jeg på musikken. Den slår seg av etter 5 min, men kan styres fra der vi sitter. Skru av og på nattlys og musikken.

Hører alt med den. Lyser når han sutrer/skriker men vist jeg skrur opp lyden veldig eller legger øret inntil når den er på lavt kan jeg høre han snu seg, holder på med dyna osv :)

Kjempe fornøyd med den.

Men som sagt den må ha strøm på den som skal være hos babyen.

Den er digital så det kommer ikke forstyrrelser utenfra :)

Skrevet

Jeg vurderte en sånn Phillips Avent variant som kunne spille vuggesanger, og hvor du kunne snakke til babyen gjennom babycallen. Roe den ned med stemmen din liksom. Så fortalte en venninne av meg som har den, at de hadde prøvd nettopp det. Faren, en stor kjempe med grov stemme, hadde begynt å synge til ham gjennom babycallen da han ble urolig en gang...med det resultat at han ble livredd og hylte resten av natten stakar:) Får å si det sånn.....sånn walkie talkie-stemmer er jo ikke akkurat beroligende. Så mange sånne ekstrafunksjoner er kanskje ikke så viktige, tenker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...