*vil ha spire i magen* Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 har hatt utak i dag.men det var bare 3 egg som ble tatt ut.så det blir spenende å se hva som skjer til i morgen.om alt går bra så blir det innsetting på søndag.noen andre?
Lady-alice Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 hei=) så spennende da...alt går nok bra skal du se=) ønsker deg masse lykke til...snart er du ruger ..=) klem
lillebie på`n igjen Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 det holder med 3 egg så lenge ett av de er gullegget ) jeg har bare fått 3 egg pr runde, og hver gang har to av de befruktet seg perfekt og satt tilbake! lykke til med innsetting )
*vil ha spire i magen* Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2009 vi fikk i dag beskjed fra klinikken at det var bare et av mine tre egg som utviklet seg fint.så nå er det et egg som ligger å modner seg. håper så inderlig at jeg får sette det inn i morgen at det har klart seg fint over natten å utviklet seg slik som det skal. det er så kjipt å ha reist så langt,å så må man dra hjem tomhent å uten håp:(skal ikke ta sorgene på forskudd men det er ikke særlig stor sjangs for innsetting når man har et uselt egg. tror ikke jeg får sove i natt...huff
frk bulle Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Du skal se det går kjempefint! Det er mange som bare har ett egg,det kan gå veien fordet! Men jeg vet så godt åssen du har det nå,har slitt med å få fram disse berømmelige eggene selv! Og sånne ting som lang reisevei legger en ekstra belastning på prosessen,er selv dritlei av veien til Haugesund..! Ønsker deg masse lykke til,du er nok ruger i morgen,på selveste gullegget satser vi på! Stor klem fra meg!)
Rose69 Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Ja, dette er den værste delen av alt; ventingen på OK eller ikke fra lab'en. Jeg fikk også bare 1 egg befruktet i de 3 forsøkene i 2006, og en gang var det gullegget! Selv om jeg fikk ut 12 egg.Jeg var litt skuffa på jeg innrømme, men så var det gullegget gitt :-) Hold motet oppe,hodet høyt hevet for dette skal du klare,vil ha spire i magen.Vi følger spent med deg!!!
meg83 Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Du må fortelle hvordan det går i dag! Skjønner hvor nervepirrende det må være!! Men nå har du kanskje fått svar på om det overlevde natta? Vi fikk ut fire egg, to ble befruktet og ett var bra nok til å brukes, så som de skriver over her, det er fullt mulig å få ut få egg og likevel sitte igjen med et flott et til slutt!! =)
*vil ha spire i magen* Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2009 hei alle dere oppmuntrere:) nå skal dere tro jeg er glad.det ene eggert mitt klarte seg over natten så nå har jeg fått et fem delt egg i magen.så nå er det bare å håpe at det graver seg godt ned å sitter der ei lang tid framover.blir noen spenende 14 dager men symtomjakt.hehe stor klem:)
*vil ha spire i magen* Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #11 Skrevet 1. februar 2009 takk for det.er så glad:)håper det går rette veien nå da.klem
Rose69 Skrevet 1. februar 2009 #12 Skrevet 1. februar 2009 Så flott med 5-delt! Jeg hadde "kun" 4-delt egg den gangen jeg ble gravid med det ene gullegget (1 av 12 ble befr.) Og du .. glem symptomjakta...det er mitt tips..og ikke glem at kroppen er full av hormoner både her og der...og kan gi falske tester og gjøre oss utrolig forvirret. Jeg hadde forresten ikke et eneste tegn på graviditet.Ikke en øm pupp engang. Så prøv å tenke på noe annet disse 14 dagene (hehe...lett å si...) Åååååååååhhhhhhhhhhhh...som jeg krysser armer og bein for deg,*vil ha spire i magen*.Hold oss oppdatert, vi er så spent!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå