Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Noen som kjenner til et type spiral merke UTEN noen form for bivirkninger??? Noen som kjenner til LEVONONA eller MIRENA?? Blir kjempe takknemlig for svar =)
trebarnsmamma84 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Eg har levonova, og har ikkje hatt noken bivirkninger etter den...Blødde i ca 4-5 veker etter eg satte den inn, og har ikkje hatt blødning etterpå...e 4 mnd siden eg sette den inn....
Sannali Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Kobberspiral har ingen hormonelle bivirkninger, men noen kan oppleve å få mer smerter under menstruasjonen. Har hatt i to omganger og merker stor forskjell på før og etter graviditet og er veldig fornøyd.
Minnie Mom Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Levonova og Mirena er det samme, har bare byttet navn. Finnes bare denne hormonspiralen i Norge. Jeg satte den inn i oktober. Hadde menssmerter samme dagen. Ca en uke etterpå begynte jeg å blø litt og småblødde i 2 uker (brukte bare truseinnlegg eller tynt bind). Etterpå har jeg ikke blødd eller merket noe til den. Er kjempefornøyd!!
Anonym bruker Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Har hatt levonova i halvannet år og er veldig fornøyd. Lite blødninger og aldri vondt eller andre problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå