Silja FullFres McQueen Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Bruker ikke bli det jeg men... Saken er at Hønki har vært borte på jobb denne uka, skulle komme hjem i halv to tida idag.. Siste jeg hørte fra han, var i titida idag. Sendte han mld litt før tolv, og spurte om han var i rute. Ikke noe svar. Har sendt et par-tre mld til, men ikke fått svar.. Ringte han nu, og fikk kun "Den du ringer, kan ikke nås for øyeblikket"... Bruker aldri å få den beskjeden når jeg ringer han... Huff... Bruker ikke være personen som bekymrer meg heller, jeg bruker alltid å tenke at det er noe logisk bak, men akkurat nu har jeg en ekkel følelse i magen... =/
Let's hear it for the boys! Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Skulle han fly hjem? Ta tog? Sjekk om det er forsinkelser/kanselleringer osv.
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 æsj, skjønner du er bekymret - men det er jo ikke såp mye på overtid.telefonene r sikekrt tom for strøm:_=
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Han skulle sitte på med en kollega.. Det er ikke så langt unna her heller, så skulle ikke tatt så lang tid.. Jada, regner med at det har sin naturlige forklaring, tlf tom for strøm eller noe, men blir jo litt bekymret likevel.. (Og jeg bruker ikke bli det altså...) Satser på han kommer inn døra snart... =)
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. januar 2009 Jo, men har ikke lyst til å ringe riktig enda, i tilfelle det er en helt normal forklaring.. (noe det sikkert er)... Vil jo ikke virke helt hysterisk heller.. Hehe Men kommer til å ringe om han ikke har kommet hjem, eller jeg har hørt noe på en time eller to...
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 30. januar 2009 Ahh, der kom han hjem... =) Han hadde glemt Pin-koden sin... Så tlf ble sperret av den grunn... Hehehe.. VimseHønki min..
*MariDuBedårer* Skrevet 30. januar 2009 #8 Skrevet 30. januar 2009 Jeg hadde ringt kollegaen, og hørt om han var der. Bare å forklare at du ikke får tak i han det. Og så kan du forklare mannen din at du var bekymret siden han ikke svarte på telefonen, og siden du ventet ham hjem for to timer siden:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 30. januar 2009 ...Og så hadde han blitt med kollegaen hjem, for hjelpe han med å bære ved.. Derav forsinkelsen..
Silja FullFres McQueen Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 30. januar 2009 Ja, var litt kjekt det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå