smakk Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Smakte det en gang, eneste jeg husker er at det var snøfrisk og laks inni, men hva mer? Eller har dere tips til noe helt annet?
Himmel og hav Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 rømme,spekeskinke og tynne strimler med vårløk sennep, skinke (gjerne røkt ala bayonneskinke), ruccola snøfrisk, røkelaks og agurkstrimler pepperost, spekeskinke og ruccola snøfrisk, parmaskinke, tynne strimler av soltørket tomat, og hakkede hvalnøtter. Det er igrunnen bare å bruke fantasien og prøve seg fram :-)
smakk Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk himmel og hav! Det var den fantasien da, jeg eier ikke det når det kommer til mat dessverre. Avhengig av tips på det området. *Timulia*: seriøst? Hehe, vet ikke om jeg tør å servere lefse med leverpostei på til besøket..
mamman til to gutter Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Jeg ville hatt purre eller vårløk i tillegg til snøfrisk og laks (og jeg ville brukt philadefia orginal inni i stedet for snøfrisk)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå