Tellefanten Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Noen som kan se om jeg har blitt gravid på dette forsøket.Testdag er 5 feb. Hun 261076, han 280574, gutt 210804. Tusen takk til de som tar seg tid.
stratosen_er mamma_ Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 heisann;) tja jeg er jo veldig positiv om dagend da, føler masse graviditeter hele veien...så ja jeg tror d;) men er jo mulig jeg tar feil....følte først sterkt en gutt så jente, ser du har en gutt fra før så mon tro om d er ei jentespire du har da;) massse lykke til;) hold meg oppdatert;) klem til deg...
Tellefanten Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Tusen takk for svar. Du hadde rett sist, med da endte det i ma. Har selv en veldig god følelse denne gangen, men tvilen melder seg innimellom. Skal holde deg oppdatert som alltid
Tellefanten Skrevet 5. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2009 Du fikk rett denne gangen også stratosen. Testet pos idag!
stratosen_er mamma_ Skrevet 5. februar 2009 #5 Skrevet 5. februar 2009 åååå gratulerer så masse:) MASSE LYKKE TIL MED DETTE SV:SKAPET:) sender deg en GOD klem:) jeg har gode følelser på at dette skal gå bra...tror d er ei jente i magen denne gangen og de er sterkere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå