...♥... Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Hvor gammel var barnet deres da dere byttet ut baggen til fordel for sportsdelen i vogna...? Jenta her er 4,5 mnd og jeg tror ikke det er lenge til hun vokser ut av baggen, så lurer på om vi må skifte her snart..
trebarnsmamma84 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Emil ligg fortsatt i bagen....er 7 mnd....har fortsatt god plass....har basson roma vogn....Hadde Teutonia Prestige til han i begynnelsen,men då var han 3 mnd når han voks ut av den...Så måtte bytte til den gamle basson vogna eg hadde ståande i kjellaren...Synst han var litt liten til å begynne med sportsvogn,når han var 3 mnd og vinteren i ankomst....
...♥... Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Ja, det var kanskje litt tidlig ja... Vi har Simo Kombivogn.. Men er det sånn at de helst bør kunne å sitte før de begynner med sportsdelen....? Har så lite peiling..
Nattinatta Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 de fleste sportsogner kan en legge ryggen ned, eller ganske så langt ned.. Ha ryggen så langt ned som mulig, er det ikek noe i veien for å bruke sportsvogndelen! jeg bruker sportsvogn til å sove ute på terassen. Når de er så små, og ikke så bevegelge enda, så trenger de ikke seler på seg heller. Legg i en vinterpose eller skinn, så blir det lunere med en gang! Men 3 mnd var tidlig å vokse ut av bagen, da har dere nok bare vært uheldige med bagvalg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå