Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel var barnet deres da dere byttet ut baggen til fordel for sportsdelen i vogna...? Jenta her er 4,5 mnd og jeg tror ikke det er lenge til hun vokser ut av baggen, så lurer på om vi må skifte her snart..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Emil ligg fortsatt i bagen....er 7 mnd....har fortsatt god plass....har basson roma vogn....Hadde Teutonia Prestige til han i begynnelsen,men då var han 3 mnd når han voks ut av den...Så måtte bytte til den gamle basson vogna eg hadde ståande i kjellaren...Synst han var litt liten til å begynne med sportsvogn,når han var 3 mnd og vinteren i ankomst....

Skrevet

Ja, det var kanskje litt tidlig ja... Vi har Simo Kombivogn..

Men er det sånn at de helst bør kunne å sitte før de begynner med sportsdelen....? Har så lite peiling..:P

Skrevet

de fleste sportsogner kan en legge ryggen ned, eller ganske så langt ned..

Ha ryggen så langt ned som mulig, er det ikek noe i veien for å bruke sportsvogndelen! jeg bruker sportsvogn til å sove ute på terassen.

Når de er så små, og ikke så bevegelge enda, så trenger de ikke seler på seg heller. Legg i en vinterpose eller skinn, så blir det lunere med en gang!

Men 3 mnd var tidlig å vokse ut av bagen, da har dere nok bare vært uheldige med bagvalg :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...