Tellefanten Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Noen som kan se om jeg er blitt gravid på dette forsøket. Skal test den 5 feb. Hun 261076, han 280574, gutt 210804 Tusen takk til alle som tar seg tid.
Tellefanten Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 Testtdagen nærmer seg. Ingen som vil spå?
Tellefanten Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2009 Er det ingen som spår her lenger? Før var det så mange. Spiller vel ingen rolle nå, får svare om 2 dager uansett.
en SA..ny spire!! Skrevet 3. februar 2009 #6 Skrevet 3. februar 2009 er ingen spådame, men ville bare ønske deg lykke til;) Håper det går bra!
en SA..ny spire!! Skrevet 3. februar 2009 #7 Skrevet 3. februar 2009 er ingen spådame, men ville bare ønske deg lykke til;) Håper det går bra!
monca*84*j12 Skrevet 3. februar 2009 #8 Skrevet 3. februar 2009 jeg får ja jeg... håper jeg har rett da=) lurer på tvillinger.. en av hvert kjønn
monca*84*j12 Skrevet 5. februar 2009 #9 Skrevet 5. februar 2009 ossen gikk det? Er du gravid? Alltid spennende når det er snakk om oss som sliter litt i forhold til graviditet.. Føler virkelig positivitet rundt deg..
Tellefanten Skrevet 7. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2009 Ja jeg er GRAVID Tusen takk for at du ville se. Satte bare inn ett egg så toeggede tvillinger er nok utelukket. Har en gutt fra før så det kan hende det er han du har sett. Fikk tvillinger for 4 år siden, to gutter, men mistet ene gutten min når han var 6 mnd. Har selv en veldig god følelse denne gangen, men tør ikke juble før jeg ser det med egne øyne. Første ul 24 feb. Tror selv det blir en jente, bare en følelse jeg har. Kan oppdatere deg videre hvis du vil. Litt kjekt at oss slitere kan følge hverandre. Lykke til du også.
monca*84*j12 Skrevet 7. februar 2009 #11 Skrevet 7. februar 2009 SÅ BRA!!!!!!!!!!! Gratulerer så mye... Jeg føler veldig på begge kjønn altså.. så siden du har gutt fra før er det nok riktig følse du har med jente.... Og jeg trur du kan slappe av, for alt kommer til og gå bra! Oppdater meg gjerne! Syntes det er så godt å se at vi slitere også får det til til slutt!!! Tusen takk klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå