SeraMath Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 stemmer det at alle barn er født med blå øyne og at de får sin endelige øyenfarge etter en stund? når skjer i så fall dette?
Hepa85 Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 DET er noe tull at alle har blå øyne først..men jeg leste også det før fødsel..Tulla mi har hatt brune øyne siden hun ble født. Faren er også født med brune øyne. Om de forandrer seg vet jeg ikke, men tviler på at de går fra brune til blå eller grønne
Snuppa mi er nå storesøster... Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Mitt barn fikk ikke brune øyne før hun var ca 2 år. Hadde klare blå til hun var 1 år, så ble de grønne og til slutt nøttebrune. Rare greier... Lillesøster har allerede fått brunt i sine øyne, hun er 5 mnd.
Lene72 Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Min sønn ble født med mørke blå øyne. Nå er han et halvt år og de er blitt lysere, og jeg tror de blir enda litt lysere.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Fargen forandres som regel innen de er 1 år, så blir spennende å se hva snuppa ender opp m...Har hatt mørkeblå øyne helt fra fødselen, men spørs nok om de ikke blir brune etterhvert, for jeg har grønne og pappan har brune øyne..
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Dei fleste er fødde med blå auge. Mem den varige fargen kan dukke opp seinare. Småen hadde nermast svarte auge då han vart fødd, men med svak blåtone i. No er han 4mnd og har omtrent like grå/blå auge som meg og faren. Kva farge det blir seinare er fortsatt uvisst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå