Gå til innhold

Ang madrass til nyfødt baby...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått låne ei gammel semg av svigermor( som mannen min sov i da han var liten). Madrassen jeg fikk med er sånn typisk skungummi-madrass. Oppå der har jeg et ull/ skinn sengeteppe ( sånn som vi typisk lå på da vi var små, ser ut som sau...)

Det jeg ser er at det blir søkk ned der som lillegutt har ligget. Jeg kan se hvor han har hatt hodet og kroppen, men det er jo ikke så dypt da... Det jeg lurer på er om dette er "farli" i forhold til krybbedød???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville skiftet ut madrassen. Ikke anbefalt med eldre skumgummimadrasser med tanke på krybbedød og det høres ikke så bra ut at det blir søkk der hvor han ligger.

Skrevet

Men tror du jeg kan bytte rundt slik at guttungen på to år får denne gamle madrassen, så får mini mdrassen som toåringen bruker ( dette er en ny en som er god)

Skal snart kjøpe ny stor seng til toåringen, så litt lite vits å kjøpe ny liten madrass.. Skal til Ikea og handle om en mnd eller noe...

Skrevet

Her arvet lillebror sengen til storesøster(3år), men selv om vi hadde kjøpt ny madrass da storesøster ble født, så kjøpte vi ny madrass til lillebror også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...