Gå til innhold

Lunsjtreff for Byåsenjenter 5.februar

Anbefalte innlegg

Skrevet

5.februar klokken 12 møtes vi på Jordbærpikene på Byhaven for å spise litt lusnj og skravle. Hvem er med???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei, og takk for sist! =)

Jeg er med. Kjempe kjekt om dere som ikke hadde muligheten til å komme på Palermo i går, har muligheten denne gangen =)

Skrevet

Hallo! Da er det muligheter for meg å bli med også..Bedre sent enn aldri..Sees:)

Skrevet

Heihei! Kanskje jeg også skal lure meg med på et treff hvis jeg får det til... Tror torsdag passer. Har ikke vært med på treff før!

Skrevet

Hallå, och tack før i torsdags! Trevligt var det :-)

Kan dessværre inte bli med på torsdag ændå, såklart var det nåt som krockade akkurat klockan tolv...

Men blir med ænnu NÆSTA træff, blir sækert en sån ;-)

Ha det så bra då, hoppas att många kommer :-)

Skrevet

Så synd du ikke kan komme elina86. Håper du og lille prinsessen din kommer neste gang. Satser på at det ikke blir så lenge til=)

Skrevet

Termin i midten av April! Så her går det unna-ikke lenge igjen nå.. Enn du og magen?

Skrevet

Så artig! Jeg har termin 18 april. Kjekt å få med en aprilmage til=) Har vært eneste hittil. Joda, går unna. Men skulle gjerne gått enda fortere...!=)

Skrevet

Så kjekt at vi blir litt folk da:) Bør vi reservere bord kanskje? Noen som gidder å ta på seg den oppgaven? Jeg er så opptatt denne uken at jeg tror jeg lett kommer til å glemme det...:P

Skrevet

Eneste April mage så langt!!! Ojjj,det fårn si.. På tide å få med seg flere flodhester=) Føler kroppen vokser i alle retninger-skal bli godt å få det overstått.. Gleder meg til å treffe den lille som er i annmarsj..Får kose oss med en prat og en kopp kaffe så lenge=)

Skrevet

Ja, ser ut til vi blir litt folk=) Jeg stikker innom og reserverer bord imorgen jeg, går forbi der uansett. Hvis vi blir flere etterhvert, kan jeg jo bare ringe ned og endre antallet. Ser ut til at vi blir 5 til nå..?

Skrevet

Er vel fire som har sagt at de blir med, men reserver for fem-seks stk du, så har vi litt slingringsmonn... Bedre med litt god plass enn å sitte oppå hverandre... Og vi kan jo håpe at det er flere som melder seg på:) Gleder meg jeg!

Skrevet

Jepp, da gjør jeg det=) Blir kjempe kjekt, gleder meg jeg også! Så godt å komme seg ut av huset og treffe folk=)

Skrevet

Jeg hiver meg også med, dersom noe uforutsett ikke dukker opp, eks fødsel eller noe ;) Hehe... Tar vel mest sannsynlig litt tid enda da. Sees.

Skrevet

Jeg vil gjerne møte dere. Har nylig flyttet til Trondheim (steinberget) og vil veldig gjerne bli kjent med andre som har fått eller venter barn :-)

Skrevet

Så flott at enda flere ville være med da. Jeg stikker innom og reserverer bord senere i dag. Sier vi blir mellom 5-10 pers. Så setter de i alle fall av plass hvis vi blir enda flere=)

Skrevet

Hva er bordet reservert på? Navnet ditt eller noe annet?

Skrevet

Hei hei igjen=) da har jeg reservert bord på Jordbærpikene på Byhaven, torsdag 05.02.09 kl. 12:00. Reserverte for ca. 8 pers, ringer bare og endrer hvis det viser seg at det er nødvendig. Bordet er reservert på "BIM-treff" =)

Håper mange har mulighet til å komme! Gleder meg =)

Skrevet

Dette høres jo midt i blinken ut for ei Byåsenjente med termin 14. april!

Ser ut som det er flere nykommere, håper det er plass til en til (-:

Skrevet

Kjempefint=) Alltid plass til flere, ikke noe problem å endre antall hvis det blir nødvendig. Ses torsdag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...