TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 vi reiser til nice om en ukes tid, og jeg GLEDER meg!!! blir så deilig å komme bort litt, mn også veldig spennnde å fly med snuppa på 15mnd. så : hva er ditt tips ang nice? (både shopping, mat, ting å se/ gjøre..)
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2009 prøver igjen i dag og..... maser litt, sorry!!! mn gleder meg sånn!
2barnsmamma og kanskje en til? Skrevet 31. januar 2009 #4 Skrevet 31. januar 2009 Nice er helt supert!! Var der for 3 år siden, men på sommerstid. Absolutt en plass som jeg kommer til å reise tilbake til!! Vi kjøpte endel klær + kosmetikk. Bla. merket decleor som er rimelig dyrt i Norge er ganske ok pris på der. Nå er jo euroen litt dyrere, så du må kanskje dobbeltsjekke... Ellers er det så sinnsykt mye god mat der, Anbefaler sjokoladecrepes:=) God tur!!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 31. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2009 takk for tips!! gleder meg masse til maten!! mmmm... likre decleor, kjøpte noe derfra da jeg var i canada for et par år siden.. litt reisesyk nå ja!
Amy - I love whales Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er ganske sikker på at en av diberne bor i Nice, gå inn på skravlesiden og "rop på henne." Har forøvrig vært flere ganger i Nice, en by jeg elsker
vi-2 Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Hei. Jeg har ikke vært i Nice selv, men derimot Cannes. Det er en veldig fin by. Ellers så ville jeg kanskje tatt toget fra Nice til Monaco. Tror vi brukte litt under 1 time fra Cannes.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2009 ja, vi skal nok farte litt rundt. skal bo hos familie som har flyttet nedovr i forbindelse md jobb, så det blir nok noen bilturer rundt omkring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå