Gjest yrild Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Hei... Lurer på om det er flere enn meg som er engstelige for sex etter fødselen. Hos meg er det som å være jomfru igjen... rett og slett så vondt å forsøke at jeg til syvende og sist ikke vil... er 6 1/2 uke siden fødselen... blir det bedre av seg selv (ro) eller må vi gjennom en jomfruelig tid "brukstid" med smerte ?
Vinden blåser Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 6 1/2 uke??!!!?? Slapp av...hvis du hra prøvd allerede så e du tøff!!! Etter førstemann brukte jeg 9 MÅNEDER!! før eg turte å prøve igjen..men da var jeg sydd på kryss og tvers fra tønsberg til hammerfest... denne gangen gikk det vel et par måneder før vi prøvde... så hva med å gi det litt tid?? hvis man presser seg for mye risikerer man å få et negativt på sex og det ønsker vi vel ikke?
Arwen=) Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Etter min første fødsel så måtte jeg gjennom en del ganger før det ble godt igjen ja. Men tror det er viktig at dere bruker laaaang tid og at du er helt klar og villig hvis du skjønner hva jeg mener;) Hvis du ligger å tenker åh nå kommer det til å gjøre vondt så kommer det til å gjøre vondt. Da blir det en ond sirkel... Bruk masse glidemiddel også, viktig viktig...
MissKitty Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Da ville jeg ha ventet litt til var jeg deg. Husk at underlivet har fått en del juling. Min erfaring er at det er hele bekkenbunnsmuskulaturen som er øm, og derfor er sex ikke spesielt fristende, da det er rent smertefullt å få lyst. (Sprenger liksom).. Masse knipeøvelser og noen uker til, og masse kos og kommunikasjon med kjæresten, og kanskje et glass rødvin en kveld.. og vips.. så er det i boks ) Lykke til.
frk-fryd Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Jeg ventet i to mnd før jeg turte, og da brukte vi laaang tid, og var kjempeforsiktig. Kjente jo arret etter klippinga godt. Også er det den bekkenbunnen som er øm. Nå begynner det å nærme seg normalen, og det har gått 3 mnd. Tar sikkert enda lengre før alt er som før. Men ikke kjør på når det gjør vondt. Det er ikke bra for verken deg eller mannen din.
Gjest yrild Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 Takk for svar :-) Jeg ser (og kjenner) at jeg kanskje bare burde gi meg mer tid... men det er ikke så lett med en viril hingst i senga ;-) Får vel bare holde ut noen uker til min fine mann... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå