Gå til innhold

Småbarn og lange flyturer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode flyråd, nå som vi snart skal reise til USA me to små unger?

Minste er 5 mnd når vi reiser og største er 3 år...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lydbøker og en mp3-spiller??

la størstegutten få velge seg en lydbok eller to som han kan høre på ombord i flyet...gjerne en av typen hvor det følger med bok..

ellers så kan han jo ha med seg tegnesaker ..

har han kanskje noen leker som han kan leke med i setet eller på gulvet??

det kan jo hende de også viser barnefilmer ombord.. :)

(så får vi satse på at han søv en del også da ;-) )

ang minstn så er det ikke mye å gjøre egentlig..hehe..ta med noen leker til minstn også....

til begge burde du nok ta med mat...eldste kan ha problem med flymaten,så la nå ikke mat bli et problem..

må bare ønske deg lykke til :)

Skrevet

Satser på at han sover litt, siden flyturen begynner kl 06:30 om morgenen!

Mat har jeg også tenkt på, 3 åringen er super kresen, så det blir nok en del frukt! Tar nok med en minipc, og litt filmer...så får vi krysse fingrene og håpe på det beste :-)

Lille jenta klarer seg nok med puppen og litt leker så er ikke så redd for hvordan det skal gå!

Skrevet

hehe..begynte å skrive pc,men fant ut at da ble jeg sikker lynsja her inne,så redigerte til lydbøker..hehe..

her får gutten vår se film på flyplasser og liknende om der er ventetid..har ikke tatt de med på laaange turer enda,men det burde nok gå bra skal du sjå :)

god tur....

eg vil ogsåååå.....

Skrevet

hehe! Ikke alle som er like hysteriske ;-) Her får han se både tv og film, men prøver å holde det til ett minimum!

Jeg har litt ledig plass i den ene kofferten hvis du vil være med...hihi! Men det er ikke plass til deg på vei hjem, for da er den full av alt jeg har handla ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...