Gå til innhold

Finnes det noen kommende Bærumsmammaer her??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg bor i Bærum. Får ny baby i juli og har en gutt på snart tre år. Blir selv 27 år. Hadde vært morsomt å få til et treff i Sandvika snart! Har tenkt på det mange ganger, men ikke somlet meg til det enda.

Annonse

Hei.

Jeg har arrangert et treff for sommer-mammaer (og for alle andre som vil komme..)

Wednesday 18. February 2009 kl. 19:00 på Sandvika, Akershus

Hei alle sommer-mammaer i Asker/Bærum. Velkommen til treff på Baracoa, rett ved siden av togstasjonen i Sandvika. Meld dere på, så kan jeg bestille bord til oss. Håper mange har anledning til å komme :-)

Hadde vært koselig hvis dere kommer dit! Påmelding under den andre tråden på siden her...

• 4 uker senere...

Og jeg falt helt fra en stund, har bare vært så kvalm... Det er jeg som hadde Bøllemø nicken tidligere.

Ble det noe treff? Jeg er ikke sommer-mamma, men helt-slutten av september-mamma, så jeg vet ikke om jeg får adgang til Sandvika treffene ; )

Vi "Bekkestuerne" burde jo møtes ihvertfall, om ikke annet :o) Har det gått bra med deg, Scentsations?

• 3 uker senere...

Annonse

Hei alle sammen=) Jeg skal flytte tilbake til bærum/Østerås, så må vel bytte bmi gruppe=)) Har veldig lyst til å møte flere i samme situasjon kansje i nærmiljøet.. Jeg har termin 19 sept er da 16 uker og 2 dager på vei ... Dette blir min første, så gleder oss masse..

Mange påskeklemmer fra meg

• 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...