Gå til innhold

blødning fra morkaken, noen andre?

nåkommersistemann

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg var på 3d ultralyd i uke 27+6 der legen kunne se en stor blødning fra morkaken, jeg hadde opprinnelig foranliggende morkake men den var nå flyttet på seg. Det som bekymrer meg er at denne blødningen ikke kommer ut. Babyen var normalvektig og blodgjennomstrømning såg bra ut. Fikk beskjed om å reise direkte til sykehus dersom jeg fikk rier eller vondt i magen regner med at dette var med tanke på morkakeløsning. Noen her som har opplevd dette og hva skjedde eventuelt. Skal til ultralyd igjen 5 feb. for opprinnelig å sjekke om morkaken var flyttet seg, det fikk vi jo bekreftet på 3d. Hadde vært veldig takknemlig for svar, dette plager meg egentlig stort sett hele dagen.

Fortsetter under...

Jeg blødde fra morkaka i forrige sv.skap, den hadde løsnet litt, da lå den foran sånn som hos deg. Blodet kom imidlertid ut, jeg var på UL og fikk beskjed om at alt så greit ut med babyen og morkaka fungerte som den skulle. Jeg fikk litt vondt i magen da morkaka løsna, akkurat som det stakk i magen. Så vil anbefale deg å ta kontakt med legen hvis du får magesmerter, tilfelle den løsner mer. I tillegg er det viktig at du kjenner liv som normalt, hvis ikke ringer du legen og får de til å sjekke deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...