Gå til innhold

Er det noen her som går til behandling hos fysio i Oslo?

Anbefalte innlegg

Og kan anbefale meg noen?

Jeg har fått henvisning av legen at jeg har bekkenløsning med gangvansker, så jeg trenger å finne noen som virkelig kan bekkenløsning.

Er det også noen her som evt går til bassengtrening i Oslo? hvor skjer det?

Føler meg rimelig grønn, siden jeg aldri har gått til fysioterapi før og har ingen aning hvor jeg skal begynne å lete annet enn på gulesider.no.....

Supert hvis noen har noen tips til meg! ;o)

Fortsetter under...

Jeg går til fysio i Oslo. Etter ørten ringerunder (søkte på Gule sider) havnet jeg til slutt hos Vika fysikalske. Mange har ventelister pga det er lange køer hos fysioterapeuter som har avtale med kommunen, dvs at de tar i mot henvisning fra lege.. Så spør om dette når du ringer, si at du har henvisning fra lege. Si du er gravid og at det sånn sett haster med time. Ellers kan det fort bli dyrt hvis du må gå til en fysio uten avtale. Jeg betaler ingenting for behandlingene mine, ikke egenandel en gang.

Mulig det står noe om fysio på hjemmesiden til bydelen din også.

Jeg har heller aldri gått til fysio før, hanske fersk i gamet:-)

Jeg bruker Hilde hos økern fysio (ligger på økern senteret) + at jeg går til basseng trening hos fagenborg fysio (de har iallfall trening på romsås, har ett sted til som jeg tror er østkantbadet) Er iallfall veldig fornøyd med begge.

Til info så har jeg da fått to rekv fra legen en til hver av dem, eneste jeg må betale da er for bruk av bassenget, betaler 900 kr for 10 ganger

Hei! Jeg leter også etter en fysioterapeut, legen anbefalte et sted som het AS fysioterapi, men kan ikke finne noe selv som heter det. Kommet frem til en som kan ligne litt på navnet- som ligger ved røde kors klinikken.

Ellers så begynner det et bassengtreningskurs for gravide på Turnhallen den 17.02. Koster litt da trur det var 1400,- for ti ganger.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...