06 <3 09 Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Er så kvalm at jeg holder snart ikke ut.. Vet mange har det værre enn meg også, men det er så slitsomt å bare sitte i en stol å vite at man har mye man skulle ha gjort, men så klarer man bare ikke.. Gleder meg sååååå til å bli mamma igjen, men akkurat nå er det kjempetungt... Flere som har det slik?
Gjest Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Henger meg på her. Er kjempelei av å være konstant kvalm. Hadde det hele svangerskapet med førstemann, og gikk ned 9 kilo før jeg var 4 mnd på vei. Med andremann hadde jeg oppholdt på 2 1/2 mnd midtveis, før kvalmen kom tilbake mot slutten. Iskald Ingerfærøl kan hjelpe litt syns jeg. Og mange små måltider. Blir jeg sulten blir jeg kjempedårlig rett og slett.
06 <3 09 Skrevet 30. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 30. januar 2009 Takk for tips.. Kjedelig å føle at man ikke er "til stede" for lillegull på 2,5 som hopper og spretter og er glad og livlig hele ettermiddagen.. Får prøve ingefærøl.. :-) Ble nesten litt coca coliker noen dager her, men blir gal i magen utover dagen hvis jeg drikker cola hver dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå