Gå til innhold

Hvordan føles det for dere med bekkenløsning/bekkenplager?

Anbefalte innlegg

Hei!

Den siste tiden har jeg hatt smerter i ryggen/hoftene som jordmor tilskriver bekkenplager. Enkelte dager har jeg vondt i korsryggen og hoftene, så kan de forflytte seg oppover ryggen og spesielt mellom skulderbladene. I dag har jeg kjent det godt i halebeinet og det kommer ilinger i lysken på høyre side. Plagene blir forsterket utover dagen. Fryktelig slitsomt. Andre som har det sånn? Hvordan takler dere hverdagen? Jobber dere eller er dere sykmeldt?

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er på vei med 2 mann og har bekkenløsning med bekkenlåsning på den ene siden. Plagene med bekkenløsningen der jeg har det i symfysen gjør at jeg kjenner en skarp smerte nesten som en kniv som blir stukket inn mellom bena mine(huff!) dette blir spesiellt ille når jeg skal snu meg i senga, ut av senga, gå trapper. bekkenlåsningen i det ene hofte leddet gjør at min venstre siden er mye mindre bevegelig og smerten går mer utover bak ved nedre del av ryggen. Det gjør sitt til at jeg desverre blir vaggende i ganglaget. Men jeg får god hjelp via fysio, vanntrening med fysio og betaler selv for å gå til kiropraktor. Tar livet med ro,ble 100% sykemeldt ved uke 22. Det kan høres ut som du har en begynnende bekkenløsning og at du anstrenger deg så mye at musklene dine blir helt spent oppover i nakken. Det er bedre at du er var på dine plager og gjør noe med det enn at du kan risikere å ha plager med bekkenet livet ut. Husk det er ingen som takker deg for at du sliter deg ut;-) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...