Tonen Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Da gutten min var liten skiftet jeg bleier hver 3-4 time eller når han bæsjet. Nå er han 7,5 mnd og jeg syns ærlig talt bleien kjennes helt fin ut etter så mange timer. Litt tiss men ikke sånn at det merkes noe særlig, hverken på vekt, lukt, eller tørrhetsfølelse. Er det lenge å ha samme bleie 5-6 timer? Jeg er ikke gnien på bleiene altså Men trenger liksom ikke skifte bare for å skifte heller..?
Gjest mphs Skrevet 30. januar 2009 #2 Skrevet 30. januar 2009 Vi skifter som regel 4 ganger for dagen og har gjort det lenge nå. Hun er snart 10 mnd.
ble mamma 1.juli 08 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 vi pleier også å skifte 4-5 ganger i døgnet. er som regel bæsjebleie 1-2 ganger om dagen. så jeg "skifter for å skifte" som du kaller det. pleier sjelden å la det gå mer enn 4 timer på dagtid i mellom skiftene. eller tar det litt som det passer ifht tur/bort på sang eller besøk osv... jenta er forresten ca 7mnd..
Yo&La+spire Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Vi bruker tøybleier, så hun kunne sikkert gått lenger uten lekasje, men vi skifter ca hver 4 time (og samme bleia hele natten da). Altså 4 bleier i døgnet + evt bæsjebleie utenom. Har gjort det siden hun var 7-8 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå