Gjest Skrevet 30. januar 2009 #1 Skrevet 30. januar 2009 Samme som i oktober så har jeg testet tidlig. svaak igår og svak men sterkere i dag. Mistet jo i november, men det håper jeg at jeg slipper det nå. er uansett bedre forberedt...krysser fingre for dere andre! klem fra meg.
ikø29 Skrevet 30. januar 2009 #3 Skrevet 30. januar 2009 Jeg sender deg et forsiktig "gratulerer" og krysser fingrene for at denne gangen sitter spiren :-)
Tellefanten Skrevet 30. januar 2009 #4 Skrevet 30. januar 2009 Krysser alt for deg stinemine XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
bollibompa Skrevet 30. januar 2009 #5 Skrevet 30. januar 2009 Hei Stinemin! Så bra! Da må det jo være noe i den kraftige stikkingen :-) Blir spennende å følge med deg :-) Lykke til!
håpemamma Skrevet 30. januar 2009 #6 Skrevet 30. januar 2009 ja da får vi håpe spira sitter som støpt denne gangen.). Krysser det som kan krysses for deg. Masse lykke til.
Mikkemafian Skrevet 31. januar 2009 #7 Skrevet 31. januar 2009 Krysser alt jeg har, stinemin!! Det er jo et godt tegn at det er en positiv test!! Denne skal sitte på helt frem til mål!!
Gjest Skrevet 31. januar 2009 #8 Skrevet 31. januar 2009 Ja jeg håper jo.har tatt 2 tester en i natt mens jeg var oppe på do, og en i morges.. har jo så mange tester. Men den jeg tok i natt har mindre utslag enn den igår, men tror det må komme av at jeg drakk mye før jeg gikk til sengs i går kveld, tok jo test bare etter 3 timer etter jeg la meg.(trodde klokken var mer) Men den i morges var bittelittt sterkere enn den i går...ser en strek... så vi får se dere da, hvordan føles det?
fostermor*stolt mamma* Skrevet 31. januar 2009 #9 Skrevet 31. januar 2009 KRysser alt jeg eier og har!!!! har stor tro på at vi skal klare oss i år alle sammen!!! håper jeg følger etter med to streker om en tre ukers tid:) når er egentlig helt korrekt dag å teste på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå