Gå til innhold

Får ikke dette til å stemme....

Anbefalte innlegg

Jordmor mente unnfangelse måtte vært på nyttårsaften/evnt.romjulen (tidlig ul). Å at jeg har termin 25 august.. dette kan vel umulig stemme..skal jeg få en minibaby jeg da??!! Jeg mener bestemt at det heller må være september enn noen annen mnd..? Noen her som har termin rundt 25 sept? Hvor langt på vei nå da??

Undrende

Fortsetter under...

Heisann, tror hun har surret litt. Jeg hadde første menstruasjonsdag 16 desember og tror EL var rundt 30 des sånn at hvis jeg ikke er helt ubrukelig i matematikk da.... så hvis jeg regner 9 mnd frem så havner jeg på september mnd. Jeg har termin 24 sept, tror hun sa feil til deg jeg

Annonse

Mammantilmartine: -Ja, fikk se..men var ikke mye å skryte av..bare diverse sekker og ikke mye mer! Skal til lege tirsdag, håpe på ul da også... Litt usikker på om jeg får det med tanke på skader av mye ultralyd, men... har en veldig snill lege! Håper!!! :) Så utrolig spennende å tenke på det lille kommende menneske i magen min.. Tror nesten at jeg kjenner henne (jente ifølge kinakalender:)), men er helt sikkert bare sommerfuglekribling av graviekstase!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...