Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var en av de utrolig heldige som ble gravid med ivf. Så nå er jeg 14+2 uker på vei. Elsker å være gravid. Har fått en liten kul på magen, og de siste dagene har jeg også kjent litt dyttinger der inne!

Krysser fingre og tær og alt annet for at dere også skal få oppleve dette. Det fortjener dere virkelig, beste følelsen i verden.

Er innom Assistert befrukting siden og leser litt om hvordan det går med dere. Ønsker virkelig at flere skal komme til trimester sidene.

Så jeg sender over litt babystøv, og ønsker dere en stor mage i 2009 :o)

klem fra meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med svangerskapet Lille jente, håper jeg er like heldig som deg når jeg setter igang igjen for 3 gang neste måned :o)

Skrevet

Gratulerer såååå mye Lille jente:o).

Takker for babystøvet kan komme godt med nå som vi er i gang med 3.forsøket vårt:o).

klem

Skrevet

Hei Lille jente!

Så koselig å høre at alt går bra med deg og at du har begynt å kjenne liv:) Tiden går veldig fort for synes ikke det virker som så lenge siden vi skreiv med hverandre her inn når vi var under behandling før jul;) Vi begge blei jo overstimulert, men jeg var ikke så heldig denne gang med utfallet:(

Nå er jeg nyoperert og sykemeldt så må vist bare være tålmodig før vi evt får starte på nytt igjen. Må gå på hormon behandling procren i 2-3 mnd for å dempe all den innflamatoriske tilstanden (betennelse tilstander pga endometriose) som jeg har i hele buken:( Var vist mye dem så på den operasjon som ikke var så bra, men er glad dem har fått ryddet opp i det som gikk ann:)

Lykke til videre i svangerskapet!

Skrevet

Tusen takk for koselige tilbakemeldinger.

Trist å høre at det ikke går så bra med deg Alid@. Jeg krysser fingrene for deg og sender deg masse babystøv.

Jeg var jo kjempe heldig som ble gravid før jul. Overstimuleringen min ble jo verre p.g.a. at jeg var overstimulert, p.g.a. hcg nivået steg.

Men nå er alt bare fryd og gammen :o)

Men jeg tenker med frykt tilbake på tiden på sykehuset, det var helt jæ....

Jeg var bare så heldig at jeg fikk verdens beste premie ut av det.

Håper virkelig, med hele meg, at det går samme veien for dere.

Syntes det er så trist å lese hvordan dere sliter mnd etter mnd, og andre blir sur og sint og skuffet når de ikke blir gravid ved 2-3 forsøk...

Ønsker dere masse lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...