Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg maser litt mye her inne for tida, men har det ikke så bra akkurat nå.. Har akkurat hatt en liten blødning. Det har foreløpig stoppet opp, men er livredd for at det skal komme mer og ødelegge alt håp... Andre som har blødd etter ca like lang tid OG vært gravid? Hvor mye blødde det da, og hvor lenge? Skal teste på nytt i morgen tidlig, men er ikke mye optimist lenger... =( God natt alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det med testingen?

Skrevet

Hei! Koselig at du spør! Jeg testet rd 11, 12 og 13..negativt.. Har egentlig blødd hele veien etterpå.. Men var til UL i går for å få litt svar.. Hadde så forferdelig vondt den ene natta, så derfor lurte jeg på om jeg kunne ha hatt SA.. Gynekologen så at det hadde vært noe på 2-3 mm der, og at jeg nok har hatt SA 4+4 på vei.. Han sa også at hvis blødningene ikke varer så lenge, bør jeg ta ny test om en uke, bare i tilfelle jeg fortsatt er gravid.. Blør fortsatt, så tviler jo på det da.. Men litt fint å vite at jeg VAR gravid..da KAN jeg i hvert fall bli gravid, og så var jeg heller ikke paranoid da jeg mente jeg hadde alle disse symptomene =) Hvordan går det med deg da? Er det helt bestemt at dere adopterer? Hvor i prosessen er dere, og har dere bestemt dere for land? Sikkert grusomt å vente?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...